"Islam är en psykosocial sjukdom"

Om jag inte minns fel så drog väl den kristnahögerns ledare pastor GWB igång et litet krig mot de otrogna sandnegrerna -01 för at de dödat 2800 kristna.:va

Hans bodycount är väl uppe i ett par hundratusen nu, och många människorätts organisationer vill väl släpa honom inför krigsrättstribunalen i haag.

Hur var det nu, Mr mordigen... Ögon för öga, tänder för tand

Och det kriget var ju bara så gott som hela europa (utom USAs gosedjur Storbritannien) och halva USA (åtminstone när antalet "civila dödsoffer" ökade) emot. Fast den delen kristna kanske inte räknas?

Och det kriget var ju bara så gott som hela europa (utom USAs gosedjur Storbritannien) och halva USA (åtminstone när antalet "civila dödsoffer" ökade) emot. Fast den delen kristna kanske inte räknas?

Jag missuppfittade nog att ALLA i samma relgion var tvungna att vara helt överens om alla beslut. Och om nån ändrar sin åsikt så lägger man ju givetvis ner ett krig.

Däremot är ju "ALLA" muslimer rörande överens om att kvinnor ska gå i burka, Könsstympas, hedersmördas samt syrafrätas i ansiktet. Män ska dessutom ha halvmeter långa skägg. joråsåattee..

Kristna o kristna, sverige räknas väl som ett kristet land, men vad är besöks frekvensen igentligen i kyrkorna?
Det är inte många som är kristna när det kommer till kritan.

Nu talar vi inte om gemene man, vi talar om religiösa fundamentalister. Nu är det ju onekligen ett faktum att en religiös fundamentalist, och tillika komplett idiot, oaktat att han var ensam på sin planhalva drog igång ett invasionskrig mest för att han kunde.

Och han är, som bekant, kristen.

Tack gode gud[tm] att han numer är tillbaka på farmen, rummy vet jag inte ens vad han gör efter det att han fick kicken pga inkompetens och cheney sitter väl fortfarande och skriker sig hes på FOX.

Jag missuppfittade nog att ALLA i samma relgion var tvungna att vara helt överens om alla beslut. Och om nån ändrar sin åsikt så lägger man ju givetvis ner ett krig.

Däremot är ju "ALLA" muslimer rörande överens om att kvinnor ska gå i burka, Könsstympas, hedersmördas samt syrafrätas i ansiktet. Män ska dessutom ha halvmeter långa skägg. joråsåattee..

Kanske inte, men skulle kläcka ur dig "nä vänta grabbar, det här med burka är väl ganska dumt egentligen?" i ett av länderna där Islam följs noga skulle du antingen bli stenad eller försvinna spårlöst.

Detta händer mig veterligen inte (längre) i kristna länder, där religionen (så gott som) separerats från landsstyret.

Att sedan en kristen president med hybris bestämmer sig för att invadera lite länder han känner för medans större delen kristna tycker han är en jävla idiot likställer jag INTE med land som har lagar baserade på en "helig" skrift.

Nu talar vi inte om gemene man, vi talar om religiösa fundamentalister. Nu är det ju onekligen ett faktum att en religiös fundamentalist, och tillika komplett idiot, oaktat att han var ensam på sin planhalva drog igång ett invasionskrig mest för att han kunde.

Och han är, som bekant, kristen.

Tack gode gud[tm] att han numer är tillbaka på farmen, rummy vet jag inte ens vad han gör efter det att han fick kicken pga inkompetens och cheney sitter väl fortfarande och skriker sig hes på FOX.

Skillnaden är att i många av länderna där Islam är största religion är "gemene man" för kränkande av kvinnor och liknande. Men det är inte deras fel att de blivit hjärntvättade av sin religion.

Men visst nej, du har ju pratat med invandrarna som får bidrag, bostad och beskydd som minnsan säger att Islam inte är farligt och att de tycker det är en ganska harmlös religion som bara fundamentalister följer stenhårt.

Right.

Så det är därför Sverige får ta emot (många) flyktingar som riskerar att bli ihjälslagna bara för att de råkat haft sex med någon föräldrarna inte gillade, råkar vara bög eller helt enkelt har lite annorlunda åsikter?

Hahaha sjukt kul att läsa hur okunniga en del är. Förutfattade meningar och feltolkningar gör inte islam rätt. Men jag ska fortsätta övervaka tråden och läsa hur folk drar slutsatser. Personen ovan är ju ett stort humorpopcorn i hela tråden.

Nejdå. Han har hört från säkra källor... sin kompis... :tungan

...den personen måste vara du :tungan

Har Expressen och Aftonbladet kritiskt granskat den största muslimska invasionen någonsin? Då ska jag genast stödköpa ett par nummer! Man får till och med Sopranos har jag sett.

:banana

...har redan köpt upp alla blaskor och har jettemånga sopranos hemma. mejla din hemadress så får du ett gäng :rolleyes:

Last edited:
Haha, att folk fortfarande kör med det urvattnade GT-argumentet. Hur kan ni ens jämföra kristendomen med islam. Stackars rondellhunden måste vrida sig i graven...

Som någon sa, underhållning. Man skulle sålt popcorn vid sidan av tråden och tjänat en och annan krona.

Hur kan ni ens jämföra kristendomen med islam.

Det enda som krävs för att ondskan skall segra, är att goda män inte gör någonting

Folk förstår inte bättre helt enkelt, och vill man inte förstå så är det ännu värre. :mattias

Gillar du allsång förresten?

[YOUTUBE-ID]XAW46X7dWLc[/YOUTUBE-ID]

tror dom flesta håller med dig (Jag menade iaf samma sak) Mordecainens religonslärare borde sparkas men det hör inte hit. (Finn ingen större religon som "menar illa" i orginal version det är oftast bara sunt förnuft ned skrivet i berättelse form, men för att följa det idag måste dom tolkas och där går det ibland inte så bra.

du har nog træffat helt fel bønner i så fall ... kom till kristianstad så kommer du træffa många trevliga bønner ... bønner som ær fan så mycket trevligare æn de dær fallflarna...

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h