Isbanekörning Norrtälje 090110

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Har precis satt mig med bilderna från dagens isbanekörning.
Var på tok för lite hojar där .. men quadsen var roligare än bilarna.

Här kommer de första bilderna .. mer kommer senare

DSC_1634c.jpg


DSC_1638c.jpg


DSC_1647c.jpg
 
Några av mina bilder..
 

Bifogat

  • NY_DSC_0039.JPG
    NY_DSC_0039.JPG
    70.9 KB · Visningar: 108
  • NY_DSC_0067.JPG
    NY_DSC_0067.JPG
    91.4 KB · Visningar: 100
  • NY_DSC_0127.JPG
    NY_DSC_0127.JPG
    179.6 KB · Visningar: 133
  • Till sporthoj.JPG
    Till sporthoj.JPG
    111.5 KB · Visningar: 135
Fan va snabba ni är, är nyss hemkommen då tog jag en lite fika hos en kompis i Svanberga. Guuuuuuuuuuuuuuud va jag älskar ljuset i Glenn,s maskin!

F*n Conseal du satsar på under 100 & lyckas, jag är feg! :tummenupp
 
Snygga bilder allihopa!

Abbe! Gnutten skrev att du låg under 100 i tid, om det är så så är du fan inte sann, så jävla bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Långt ifrån på alla bilder... vet inte om någon av de som var under 100 kom med faktiskt .. en på 80 tror jag ... måste öva mer ..

Kollade och de 3 första bilderna i tråden har i den ordning de ligger

S: 1/60 A: f5
S: 1/80 A: f5
S: 1/40 A: f9

Ska väl inte klaga .. kunde gått sämre
 
Last edited:
Långt ifrån på alla bilder... vet inte om någon av de som var under 100 kom med faktiskt .. en på 80 tror jag ... måste öva mer ..

Kollade och de 3 första bilderna i tråden har i den ordning de ligger

S: 1/60 A: f5
S: 1/80 A: f5
S: 1/40 A: f9

Ska väl inte klaga .. kunde gått sämre


Du lider varjefall inte av Parkinson.
Stabilt jobbat :yoparty
 
Var det någon som fick några bilder på min Audi 100TQ? Isånnafall skulle jag uppskatta om denne kunde dela med sig av dem. :)
 
1/250

33vbtx1.jpg


Var det någon som fick några bilder på min Audi 100TQ? Isånnafall skulle jag uppskatta om denne kunde dela med sig av dem. :)

Om inte Abbe hinner före vilket jag tror så försöker jag tanka upp på en ställe nån gång imorgon allt jag har som blev någolunda ok!
 
Last edited:
Börjar bli lite less, försöker panorera så gott det går men lagom tid men fan de mesta bilderna är skit! :huvet
 
Börjar bli lite less, försöker panorera så gott det går men lagom tid men fan de mesta bilderna är skit! :huvet

Börja på kortare tider och arbeta dig neråt med tiden, så blir det iallafall skarpa bilder :)

Conceal, dina bilder skulle inte dö av lite mer kontrast! Lägger du ändå på ram kan du ju lika gärna dra på lite på kontrasten oxå!
 
Var det någon som fick några bilder på min Audi 100TQ? Isånnafall skulle jag uppskatta om denne kunde dela med sig av dem. :)

Blev tyvär bara en på den bilen och den blev inge vidare kvalitet på..
Men här är den endå.
 

Bifogat

  • NY_DSC_0043.jpg
    NY_DSC_0043.jpg
    130 KB · Visningar: 61
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top