Is-rm bilder Skutskär...........:)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jorå.......

Lite skumma inställningar på kameran så allt blev luddigt.....
Men det kommer flera bilder så småningom från annat håll :)
 

Bifogat

  • start2.JPG
    start2.JPG
    82.7 KB · Visningar: 112
  • 1a varvet.JPG
    1a varvet.JPG
    82.1 KB · Visningar: 131
  • ensam.JPG
    ensam.JPG
    71.4 KB · Visningar: 109
  • ego.JPG
    ego.JPG
    26 KB · Visningar: 85
  • jagad.JPG
    jagad.JPG
    55.9 KB · Visningar: 110
Jag ser minst en KTäääääM, en Jurassic-Parc-Yamma och en Honda bakom dig :fakta

Vad hände förresten i första kvalheatet när gammelYamman kom förbi på slutet??? Du var ju klart före och helt plötsligt var du lika klart efter. Stannade och kollade frillan för paraplychixen :skrämd eller :va
 
Några flera, men rackans va luddiga :mad:
 

Bifogat

  • quad2.JPG
    quad2.JPG
    39.7 KB · Visningar: 125
  • sidovagn.JPG
    sidovagn.JPG
    85.2 KB · Visningar: 148
  • finndubb.JPG
    finndubb.JPG
    88.7 KB · Visningar: 131
  • finndubb2.JPG
    finndubb2.JPG
    65.7 KB · Visningar: 129
Äsch, jag körde ju om hur många som helst på rakan ju :) Tror jag hade bara 7pers framför mig inför första böjen............. sedan efter böjen hade ju typ 5-6 passerat, :mad: när jag började svänga så...................hm............ gick det inte lika fort ju :tomten :rolleyes: :lol



Supermoto skrev:
Jag ser minst en KTäääääM, en Jurassic-Parc-Yamma och en Honda bakom dig :fakta



Vad hände förresten i första kvalheatet när gammelYamman kom förbi på slutet??? Du var ju klart före och helt plötsligt var du lika klart efter. Stannade och kollade frillan för paraplychixen :skrämd eller :va
 
Tom Byron skrev:
Äsch, jag körde ju om hur många som helst på rakan ju :) Tror jag hade bara 7pers framför mig inför första böjen............. sedan efter böjen hade ju typ 5-6 passerat, :mad: när jag började svänga så...................hm............ gick det inte lika fort ju :tomten :rolleyes: :lol

Var inte Husan tillräckligt bra? eller var det däcken? :va
 
Tom Byron skrev:
Äsch, jag körde ju om hur många som helst på rakan ju :) Tror jag hade bara 7pers framför mig inför första böjen............. sedan efter böjen hade ju typ 5-6 passerat, :mad: när jag började svänga så...................hm............ gick det inte lika fort ju :tomten :rolleyes: :lol

Det viktiga är inte att deltaga utan att vinna.
Eller hur var det nu :va
 
Vadan denna ödmjuka inställning? Trodde med 200% säkerhet att du skulle klaga att inte fotpinnen var i isen. :tungan

Hur gick det för dig då? Det var ett sidovagnspar som inte dök upp till anmälningen, eller var du där? Vinka nästa gång då :)

SM 570 RR skrev:
Det viktiga är inte att deltaga utan att vinna.
Eller hur var det nu :va
 
Det där åbäket :D som satt på sadeln å höll i styret blev väldigt harig då spåren blev djupare än grand canyon, jävla fegis med andra ord. Sedan banan hade inte samma "heda-flow" som östhammar.....

Ska snacka med den där föraren så han shepar upp sig till nästa år :tummenupp

Holy Rider skrev:
Var inte Husan tillräckligt bra? eller var det däcken? :va
 
Tom Byron skrev:
Vadan denna ödmjuka inställning? Trodde med 200% säkerhet att du skulle klaga att inte fotpinnen var i isen. :tungan

Hur gick det för dig då? Det var ett sidovagnspar som inte dök upp till anmälningen, eller var du där? Vinka nästa gång då :)


:fyllisar

Var där men gick några missöden tillmötes :mad: :3freak
Skit bakom styret. ( Tur man inte kör, då har man nån att skylla på :hihi )
 
Tom Byron skrev:
Det där åbäket :D som satt på sadeln å höll i styret blev väldigt harig då spåren blev djupare än grand canyon, jävla fegis med andra ord. Sedan banan hade inte samma "heda-flow" som östhammar.....

Ska snacka med den där föraren så han shepar upp sig till nästa år :tummenupp

Men du kan vara med och fajtas nästa gång också (live to fight another battle, eller hur de nu säger). Bättre det än att göra som vissa och banka skallen i en snövall eller krascha ut på annat sätt. Chixen gillar när man är hel och ren efteråt ser du... ;)
 
TomK skrev:
Men du kan vara med och fajtas nästa gång också (live to fight another battle, eller hur de nu säger). Bättre det än att göra som vissa och banka skallen i en snövall eller krascha ut på annat sätt. Chixen gillar när man är hel och ren efteråt ser du... ;)
Fast "Pain is temporary, glory is forever" & "Chix digs scars" är väl två ledord som funkar alldeles utmärkt på det vi håller på med!!?!!!?!!!
"Live to fight another day" borde väl vara för små små tanter som mest dricker kaffe och skvallrar på syjuntor, ELLER :va

Kolla bara på Ebbe som först försökte skaffa sig både scars genom sin Röde Baronen-liknande luftattack och sedan även försökte vinna A-finalen, bägge delar i just A-finalen. Tänk om det lyckats... Då hade han varit überhjälte hela dagen efteråt.
 
Supermoto skrev:
Fast "Pain is temporary, glory is forever" & "Chix digs scars" är väl två ledord som funkar alldeles utmärkt på det vi håller på med!!?!!!?!!!
"Live to fight another day" borde väl vara för små små tanter som mest dricker kaffe och skvallrar på syjuntor, ELLER :va

Kolla bara på Ebbe som först försökte skaffa sig både scars genom sin Röde Baronen-liknande luftattack och sedan även försökte vinna A-finalen, bägge delar i just A-finalen. Tänk om det lyckats... Då hade han varit überhjälte hela dagen efteråt.

...och hur många chix har du lyckats imponera på med ärr och smärta ? :arsele
 
SM 570 RR skrev:
:fyllisar

Var där men gick några missöden tillmötes :mad: :3freak
Skit bakom styret. ( Tur man inte kör, då har man nån att skylla på :hihi )

Och så ger du dig inte till känna!?!?!?!? Nog för att vi tycker olika i många frågor, men va fan!!?? Jag hade kunnat bjuda på kaffe å försökt berätta för dig hur bra KTM egentligen är... :D :fatta! :lol
 
Chixen gillar inte när det är 5cm vatten ovanpå isen i depån... då lär de sitta å åka runt på paraplyet (vända det upp å ned) för att inte bli blöt om tassarna:)

TomK skrev:
Men du kan vara med och fajtas nästa gång också (live to fight another battle, eller hur de nu säger). Bättre det än att göra som vissa och banka skallen i en snövall eller krascha ut på annat sätt. Chixen gillar när man är hel och ren efteråt ser du... ;)
 
TomK skrev:
...och hur många chix har du lyckats imponera på med ärr och smärta ? :arsele
Hmm... :va Jag har för mig att det var någon som skaffade sig framförallt smärta och ärrad cykel, på Åland, när han försökte köra ifrån en brud... :tungan


Fast det är klart, det var ju inte på is... och inte var det tävling heller... :)
 
TomK skrev:
...och hur många chix har du lyckats imponera på med ärr och smärta ? :arsele
MASSOR :fakta
Gissa vem chixen går till efter racet. A) Han som satsade som fasen och slår sig massor eller B) han som fegar och kommer sist. Låt gå för att de kommer till han som slog sig pga de fina modersinstinkterna de små liven besitter men de är lik förbannat där!!!!


Yasha skrev:
Hmm... :va Jag har för mig att det var någon som skaffade sig framförallt smärta och ärrad cykel, på Åland, när han försökte köra ifrån en brud... :tungan


Fast det är klart, det var ju inte på is... och inte var det tävling heller... :)
ehhhhhh, check your facts, sister!
Klotade bara två gånger. Ena gången för jag skulle förbi mindraperaset och satsade lite för mkt i en kurva eftersom det var rätt omöjligt att ta honom i accet och andra gången blev jag torpederad av Tjälle när jag lekte slide-kung och han gasade så mkt det gick. And that's the :fakta


ÄDIT: Kan nån lista ut varför sviiidiiiii eller vem som står för programmerandet av den här sidan lagt in en koll mot ordet K j e l l och byter ut det mot **** :va :va
 
Yasha skrev:
Hmm... :va Jag har för mig att det var någon som skaffade sig framförallt smärta och ärrad cykel, på Åland, när han försökte köra ifrån en brud... :tungan


Fast det är klart, det var ju inte på is... och inte var det tävling heller... :)

...och så var det ingen som jag försökte impa på heller ;) Var ju bara tvungen att se hur många gånger du kunde varvas på ett pass :hihi

Tung cykel, gatdäck och lånade race-belägg är en farlig kombination när man är van vid pure racing :) Men ont gjorde det och vatten i knät fick en ny innebörd.

Supermoto: Vissa av oss behöver inte ens köra för att få uppmärksamhet. Medan de andra flänger omkring på banan, sitter vi i depån och gosar med alla brolly babes :tungan
 
Ebbe skrev:
Och så ger du dig inte till känna!?!?!?!? Nog för att vi tycker olika i många frågor, men va fan!!?? Jag hade kunnat bjuda på kaffe å försökt berätta för dig hur bra KTM egentligen är... :D :fatta! :lol


Hade jag gjort det skulle man fått springa gatlopp genom ktm/husaberg-stallet :rolleyes: och blivit torterad med Bullens pilsnerkorv och en kvarting Explorer. :hihi :hihi

Nästa gång så är jag förberedd med mina 25 brådmogna brorsor.. :tummenupp :lol
 
DU har så rätt min vän :) Haru sett bilden från Midlanda, Heda står ensam vid grillen å det är hopers med chix :tuttar runtikring lixom.........hehe :Bugar

TomK skrev:
...Medan de andra flänger omkring på banan, sitter vi i depån och gosar med alla brolly babes :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top