Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RickZ skrev:2656022Dom kommer förmodligen att gå sönder ja!
Is fungerar troligen inget vidare då du rsikerar att spräcka glasen, däremot så finns det gelpulver att blanda med vatten till försäljning på Apoteket, ursprungligt användningsområde är för folk som har problem att svälja och därmed tvingas äta vatten.Chii skrev:2656016Jag ska ge min flickvänn 5st snygga glas, JAg tänkte även vara lite roliga och frysa in dom i IS, Går detta? Finns det risk att man skadar glasen?
kom gärna med tips
nejnejnej... man ger glas i set om 6st.. inte fem.Chii skrev:2656016Jag ska ge min flickvänn 5st snygga glas, JAg tänkte även vara lite roliga och frysa in dom i IS, Går detta? Finns det risk att man skadar glasen?
kom gärna med tips

crashtestdummy skrev:2656045nejnejnej... man ger glas i set om 6st.. inte fem.![]()

Biturbo skrev:2656095Det skall inte vara någon fara att frysa in glasen om du ger vattnet / isen utrymme att expandera...
Biturbo skrev:2656095Det skall inte vara någon fara att frysa in glasen om du ger vattnet / isen utrymme att expandera...
Jo rent teoretiskt går det utmärkt då vattnet istället för att pressa sönder glaset expanderar uppåt och därmed höjer den imaginära vattenytan, problemet är bara att vatten har en elak tendens att frysa från ytan och då finns risken att vattnet inte kan expandera uppåt utan spräcker glasen.NiklasL skrev:2656097Det kn väl ändå aldrig gå, vattnet kommer ju vilja expandera åt alla håll och kanter, inklusive åt det håll som glasen är i.
oups, skrev fel.. sorryNiklasL skrev:2656084nej nej nej, man ger glas i HOPP om sex![]()
Boris JR skrev:2656100
Jo rent teoretiskt går det utmärkt då vattnet istället för att pressa sönder glaset expanderar uppåt och därmed höjer den imaginära vattenytan, problemet är bara att vatten har en elak tendens att frysa från ytan och då finns risken att vattnet inte kan expandera uppåt utan spräcker glasen.

crashtestdummy skrev:2656108oups, skrev fel.. sorry![]()

Starstriker skrev:2656121Prova med billiga glas först?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |