Isåka med Benny bus och hans Xr 650 Turbo!!

Jag ska fixa denna däringa filmen:tummenupp Måste först bli frisk.... Har fått ett konstigt virus som läkaren kallade D:H:B :va Du cooler du som har studerat till läkare kan inte du förklara vad det är?

Enkelt! :tummenupp

DHB är mer känt i sin fulltextversion så som: DyngHålsBränna!:fart
En otäck liten sjukdom som man ogärna vill råka ut för... Toastol bör finnas inom minst 5 stegs avstånd.
Du är ursäktad för tillfället!:D

En otäck liten sjukdom som man ogärna vill råka ut för... Toastol bör finnas inom minst 5 stegs avstånd.

Fyfan, det där låter inget kul :näsblod
Ta den tid du behöver Boost :tummenupp

Den där hojen verkar gå ganska bra :D Skönt dumpljud

Nu är jag frisk:tummenupp men nu är han som har filmen sjuk:gnissla han har fått s.r.d Du cooler du som känner fartkocken kan du inte be han göra ett inlägg här och förklara hur våra kappaxningar gick mellan hans tl1000 och min turbo xr gick. så pojkarna får en bild av hur xrn går.

Nu är jag frisk:tummenupp men nu är han som har filmen sjuk:gnissla han har fått s.r.d Du cooler du som känner fartkocken kan du inte be han göra ett inlägg här och förklara hur våra kappaxningar gick mellan hans tl1000 och min turbo xr gick. så pojkarna får en bild av hur xrn går.

S.R.D!! Låter inte bra...:nurse :crash

Vi får väl se om Fartis vill ge nån redogörelse...

/GG

XR-Turbo vs TL 1000R

S.R.D!! Låter inte bra...:nurse :crash

Vi får väl se om Fartis vill ge nån redogörelse...

/GG

Ja jag får väl berätta att det var jämt upp till 160:confused: sen så har ju en sporthoj lägre luftmotstånd :tuttar dessutom så väger jag säkert några kilo mindre än Benny:tungan. Så samma gubbe på hojarna hade varit kul och sett vad som hänt:gnissla.

Med tanke på att jag körde i från cooler med en standard tl 1000s:tummenupp och han hade trimmat sin tl 1000s för 20 lök:mad: . Men när vi byt lånades hoj med varandra körde jag från honom rejält :arsele

Med tanke på att jag körde i från cooler med en standard tl 1000s:tummenupp och han hade trimmat sin tl 1000s för 20 lök:mad: . Men när vi byt lånades hoj med varandra körde jag från honom rejält :arsele

Nu ska vi inte hälla salt i såren.. eller kasta höns i rävhus.. som en gammal ordstävsproffessor som mig skulle ha sagt.

Min TL 1000S lät i alla fall gudomligt, och gick i slutändan iaf liiite bättre!

Nu ska vi inte hälla salt i såren.. eller kasta höns i rävhus.. som en gammal ordstävsproffessor som mig skulle ha sagt.

Min TL 1000S lät i alla fall gudomligt, och gick i slutändan iaf liiite bättre!

Ha ha ja den gick bra. Men ibland kan man ju trimma sig själv lite istället för att köpa svindyra kolfiberprylar.

Ska bli kul se hur Bennys hoj kommer gå med 170 hk. Jag har lovat honom och sätta fartrekord med den:huvet

Ska bli kul se hur Bennys hoj kommer gå med 170 hk. Jag har lovat honom och sätta fartrekord med den:huvet

Lovar att fälla en tår på begravningen... :crash
Vem tusan vill sitta i vindfånget i ~250 km/h på en XR 650 och hoppas att inte kolven förflyttar sig in i tanken, och försöka få stopp på hojen med låst bakhjul...
Men har man lovat så har man!:pannkyss

Så skönt när han kör race mot TTR:n och huskyn och drar upp på slangen mot slutet... maximal förnedring. :fakta

hehe ingen förnedring alls med tanke på 43 trötta tt600r hästar =) Men xr:en går helt sjukt iaf. Kändes som man stog stilla när Benny grisade runt.. :näsblod

Mer filmer vill vi ha, så lovar jag att prygla hemöver med ninjan nån sväng till sommarn så Benny får förnedra mig ännu mer :D

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025