Isåka med Benny bus och hans Xr 650 Turbo!!

Fan vilket skönt dumpljud! ftjew-ftjew-ftjew...

Den vill vi se mer av när det är varmt och torrt!:tummenupp

Det kännes som om min KX 500 krympte till 125cc den där dagen när vi rejsade runt på isen... Man var ju liksom van att kunna klämma till de flesta andra 2-hjuliga isfordon på rakorna tidigare... :mad:

/GG

Rock 'n roll !!!!
Finns där inte bilder på bygget?
Tipsa BOMBER-magazine de skulle kunna hjälpa till att promota med en artikel kanske?

Så skönt när han kör race mot TTR:n och huskyn och drar upp på slangen mot slutet... maximal förnedring. :fakta

Alldeles riktigt... Bollstafjärden, motsatt sida Väja/Dynäs.

Jupp det var det jag trodde, precis vid Boks sommarstuga på udden, hehe gött att se att det händer nåt i mina gamla hemtrakter :yoparty (uppvuxen i/på Holmen/Bollstabruk men numera Göteborg).

Benny Bus är det samma Benny från Sandslån som hade den gula skiboaten som toppade 70 knop+ ?

Last edited:
Jupp det var det jag trodde, precis vid Boks sommarstuga på udden, hehe gött att se att det händer nåt i mina gamla hemtrakter :yoparty (uppvuxen i/på Holmen/Bollstabruk men numera Göteborg).

Benny Bus är det samma Benny från Sandslån som hade den gula skiboaten som toppade 70 knop+ ?

Just så... :tummenupp

/GG

Finns stora aborrar där. Finns det inga youtubefilmer när du åker på sladd i lundekurvan? har hört rykten om sådant:D

Finns stora aborrar där. Finns det inga youtubefilmer när du åker på sladd i lundekurvan? har hört rykten om sådant:D

Tror Benny är påväg att lägga ut just den filmen.. Ska vara riktigt frän med tokspinn på asfalt och "flames" i utblåset...

Seså Benny, ge oss film! :tummenupp

Tror Benny är påväg att lägga ut just den filmen.. Ska vara riktigt frän med tokspinn på asfalt och "flames" i utblåset...

Seså Benny, ge oss film! :tummenupp

Jag ska fixa denna däringa filmen:tummenupp Måste först bli frisk.... Har fått ett konstigt virus som läkaren kallade D:H:B :va Du cooler du som har studerat till läkare kan inte du förklara vad det är?

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025