Isåka i Linköping på Lördag?

  • Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Finns det intresse så fixar vi till det med kaffe, fika, GRILL :yoparty , servicebil osv.

Någon som är intresserad?

Bra tips på avlägsen sjö mottages tacksamt!

/HW
 
Hello, Vurpan Tobbe o jag (vurpan Tobbe nr 2) var ute i onsdags och åkte vid sätravallen, och tänkte köra även nu i helgen !

Den snö som föll minskade iofs fästet men med det väder som är nu kan man ju hoppas på att snön töar undan lite.

Jag har sett på andra forum att en del bilbusar från lkpg trakten tänkt åka ut mot åtvid för att köra i helgen så bevisligen finns det även sjöar där som bär.

//Tobias

HW skrev:
Finns det intresse så fixar vi till det med kaffe, fika, GRILL :yoparty , servicebil osv.

Någon som är intresserad?

Bra tips på avlägsen sjö mottages tacksamt!

/HW
 
Ingen aning, då vi var ute i onsdags så hade det som bekant snöat under natten så vi kunde inte se några borrhål eller dyl.
Men den höll ;-), skulle väl inte tro att det blir några problem till helgen heller då snön isolerar mot att isen smälter.

//Tobbe


HW skrev:
Hur är det med isen då? Hur tjock är den?

/HW
 
Låter bra, ser ut som att vi sticker runt 12 hugget.

//Tobbe

HW skrev:
Det blir vattenskidsjön. Vi åker från tornby runt 11:00

/HW
 
Bilderna är tagna i 640x480, bättre än så blir dom inte. Kvantitet istället för kvalitet.

/HW
 
Vi var ute även på söndagen..... MKT kul !

Har ni planerat någon körning kommande helg ?

//Tobbe

HW skrev:
Bilderna är tagna i 640x480, bättre än så blir dom inte. Kvantitet istället för kvalitet.

/HW
 
Låter bra !

Har för mig att du (lr om det var plåtis) som skulle ha 17" dubbdäck via oss ?!
Tobbe S är bortrest denna vecka så prova att maila Joel direkt via www.stenogrus.com för mer info om leverans tid.

//Tobbe

HW skrev:
Bara det är vettigt väder så kommer vi köra både lördag och söndag.

/HW
 
Kanon, då blir man omkörd utav helvete i helgen igen då.........

//Tobbe

HW skrev:
Plåta har redan snackat med dom så det är på gång.

/HW
 
Det där är Plåta på hemmadubbade däck som inte höll speciellt bra tyvärr. Skruvarna gick av.

Före:
640x480-PICT0002.JPG


Efter:
640x480-PICT0007.JPG
 
Å jäklars vad det hade tagit på skruvarna!
Ser snyggt gjort innan iaf!
 
Den riktigt uppmärksamme ser ju att det inte är samma däck. Det med massor hela dubb är bakdäcket, det med dom avbrutna är framdäcket. Jag hade inga bättre bilder men båda däcken är i samma dåliga skicka efter en halvdags körning.
Nu är det i alla fall 17" endurodubbat på gång istället.

/HW
 
Kolla runt på bilderna och filmerna så kommer du bli förvånad hur pass fort det gick att köra och svänga med dom!!!!!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top