Isåka i helgen!

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Några som är sugen på isåka? Förra lördagen åkte jag och en kompis till metropolen Ragvaldsträsk för lite isåka. Väl där hittar man en plogad bana och jag räknade till 6 hojar som sladdade runt. Självklart blir det repris nu i helgen och jag undrar om det finns flera sladdsugna själar där ute i vintermörkret?

Jag kan nog kanske hänga på och TITTA :)

Sålde ju iväg KTMn i helgen så kan inte köra.

Hade det inte varit så förbaskat långt bort kanske jag hade kommit på söndag... Imorrn hade jag tänkt åka till Bussjö och titta på enduro.

Hade det inte varit så förbaskat långt bort kanske jag hade kommit på söndag... Imorrn hade jag tänkt åka till Bussjö och titta på enduro.
Ta med dig ny kameran! :tummenupp

Hade varit skoj, plogad bana är förmodligen da shit. Jag är dock för lat för att åka så långt.
Hörredu lat Anders, inte är det för långt. Husan formligen skriker efter att få sträcka ut på isbanan.

Last edited:
Är rätt sjuk nu ändå, men för er andra som är intresserade av isåkning så kan jag ju skriva att det anordnats en bit utanför vännäs av några bilnissar. Var där nu i Jan och körde på en 5,5km(!) lång isbana för 100kr/pers.

Dom skulle köra en gång till i början av februari. Kan lägga ut en tråd då =)

Är rätt sjuk nu ändå, men för er andra som är intresserade av isåkning så kan jag ju skriva att det anordnats en bit utanför vännäs av några bilnissar. Var där nu i Jan och körde på en 5,5km(!) lång isbana för 100kr/pers.

Oj det var en lång bana, lät ju intressant.

Blev en bra dag idag! Man är ju ingen iskung direkt men det gick bättre är förra helgen iaf. :tummenupp

Får du ju ta o hjälpa till & bulta däcken :yoparty

*/ ?>
Back