Irriterande tub?

timm

Medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
Skeppshult. En blå.
Min polare på jobbet kom ut från verkstan och var så jeFfLa irriterad.:6surkart
WTF tänkte jag och undrade vad han hållit på med. Jag in i verkstan och hittade en TUB på arbetsbänken! Kan det vara den som var anledningen? :3freak :näsblod

Bifogat

• tub.jpg
    tub.jpg
    64.4 KB · Visningar: 352
En annan irriterande tub är denna. Som det står på tuben skall man applicera en 1 cm lång sträng av innehållet i denna tub i ögat. Känns som när man vaknar på morgonen med ögat fullt av ögonbajs.

Höjer ett varningens finger, slipa inte metall utan skyddsglasögon. Det är oskönt att få metallspån som fastnar i hornhinnan. :död

Bifogat

• tub.jpg
    tub.jpg
    35.9 KB · Visningar: 189
Bodoe skrev:
2043753 En annan irriterande tub är denna. Som det står på tuben skall man applicera en 1 cm lång sträng av innehållet i denna tub i ögat. Känns som när man vaknar på morgonen med ögat fullt av ögonbajs.

Höjer ett varningens finger, slipa inte metall utan skyddsglasögon. Det är oskönt att få metallspån som fastnar i hornhinnan. :död
Usch! Sånt kladdade jag också med när jag hade ögoninflammation för en massa år sedan. Kan bara hålla med.....
Min polare kanske hade kladdat sin tub i ögat och blev irriterad därför? :öga
:corn

Bodoe skrev:
2043753 En annan irriterande tub är denna. Som det står på tuben skall man applicera en 1 cm lång sträng av innehållet i denna tub i ögat. Känns som när man vaknar på morgonen med ögat fullt av ögonbajs.

Fick en galvad metallflisa i ögat för några år sedan. Var på sjukn, fick ögat bedövat o flisan urtagen. Smörj ögat med detta sa de på sjukan, samma tub som du visar.....

DAGEN EFTER STÅR DET I TIDNINGEN ATT SMÖRJ FÖR HELVETE INTE MED DETTA I ÖGONEN DU KAN BLI BLIND! Kan tillägga att det var en bild på denna tub brevid texten......

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg