Irriterande saker i trafiken..

Farbrorn skrev:
2313958 Ja, jag försöker att begränsa mängden omkörningar jag gör nu mer efter att sheriffen tog mitt kort några månader förra hösten ;D Därför får jag ligga bakom bilar och ta mitt spritstraff :(

Been there done that hate when that happens. Frågan kvarstår, är du intresserad av platespotting? ;)

Farbrorn skrev:
2313923 Hur är det med er andra, men brukar ni råka ut för bilister som om och OM igen kör med sin spolare och vindrutetorkare när man ligger bakom?

Detta har hänt mig ett flertal ggr nu, och jag uppskattar verkligen den underbara spritdusch jag får på mig. Och jag kan ligga ganska långt bakom.

Tror människor att spolarvätskan magiskt försvinner efter att det har hamnat på rutan? Ganska trevligt när man ligger på en lugn 70-väg, 20-30 meter bakom en bil och bestämmer sig för att insekten i hjälmen inte får åka med lägre och så öppnar man visiret till en skur av illaluktande biltemasprit i ansikte, överkropp och ögon?! :banana

Detta brukar folk göra även om man ligger nära bakom i stadstrafik. Kram till alla dessa människor! :krama

Jag tycker det är skit kul att duscha folk. Dom ser så roliga ut efteråt.
En annan rolig sak är att signalera att det finns en poliskontroll längre fram fast det inte är det. :hihi

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra