Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tete skrev:JÖSSES vad du generaliserar Chrille.....Tänk min uppfattning är den rakt motsatta, konstigt va? En djävla massa "bönder" i stan som upptar min tid genom att som det verkar leva som sengångare...Tröga människor är bara förnamnet. Jag tror tamejtusan lantortsborna tänker i slowmotion också!

), visar idioten hur man 
Chrille skrev:We will never surrender!![]()
När bonnen kommer till byn så är det mittfil som gäller. Inte en chans i helvete att jag lägger mig i höger körfält och blir blockerad/tvingad att svänga ut på fel avfart av någon snorkig stordstadsfjant som inte kan ge utrymme för filbyten.![]()
Pewo skrev:Cyklister som cyklar på vägarna trotts att det finns cykelbanor![]()
, detta gäller till största
sEiKo skrev:Röstade men egentligen är det muppgubbar och muppkärringar som inte vet hur man beter sig i en rondell med att blinka in och blinka ut.
75% av alla svenskar inräknas i den kategorin tyvärr.
dumbo skrev:Nu förhåller det ju sig så att man bara ska blinka när man svänger ut ur en rondell, så du måste ju tillhöra dedär 75 procenten då.
John Holmes skrev:...
Och förresten, är det inte lättare att missa en avfart om man ligger i mittfilen än i högerfilen,,,![]()

Chrille skrev:Nej för högerfilen är betydligt lättare att komma åt än mittfilen
1000 meter innan? I storstad? Inbillning.
Det ni missar är problemet när man tvingas av på fel avfart. Att hitta in från en högerfil som helt plötsligt upphör när den är fullsketen i folk som kör som biltjuvar är SVÅRT.
Oljekyld, det stämmer väl dåligt? Ni får hitta på egna fördomar om lantisar![]()
Följ med mej på jobbet en dag innan du blir arg för det......kajlyl skrev:En lastbil som ska köra om en annan på motorvägen.....![]()
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife