Ironmike vs Nackapolisen ikväll 1-0

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Orca69 skrev:
2546065 Du skulle ha kört hårdare på den attityden mot dem, det tänder de på.

Startat med att fälla kommentaren, "Två kvinnliga poliser? Måste ni inte vara fyra kvinnliga i bilen för att kompensera för två riktiga män?". Sedan skulle du följt upp med, "Jag ser att ni har batonger. Jag har också en, vill ni känna?", och så visar du den.
Drägglar du sedan sådär lagom sexigt efter att de sänkt dig med el-pistolen så har du halva inne. :tuttar

:rofl

Orca69 skrev:
2546065 Du skulle ha kört hårdare på den attityden mot dem, det tänder de på.

Startat med att fälla kommentaren, "Två kvinnliga poliser? Måste ni inte vara fyra kvinnliga i bilen för att kompensera för två riktiga män?". Sedan skulle du följt upp med, "Jag ser att ni har batonger. Jag har också en, vill ni känna?", och så visar du den.
Drägglar du sedan sådär lagom sexigt efter att de sänkt dig med el-pistolen så har du halva inne. :tuttar

hahaha. har även läst en annan bra kommentar här i nån av trådarna: om inte jag får sätta på dej nu då går jag fan hem.. den kanske hade funkat :D

Bikerbitch skrev:
2548768 Knepigt med cheypoliser. Såvida man inte tycker om hårda batonger i diverse skrymslen. Kanske vore något Micke?
Nej de e bra tack ..finns andra för det ändamålet (obs ändamålet)

nej fifan, övertrött, sovtajm :corn

RRickard skrev:
2549220 Du är inte frisk nånstans! :hihi
Haha du får starta lite trådar å dra dina gamla storys/berättelser och joina klubben för oss o-friska människor... btw fortfarande ledig?

"när jag får arbetslust, lägger jag mig ner tills anfallet går över" - eller hur var det :D :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg