Ironmike vs Nackapolisen ikväll 1-0

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
:pannkyss

Då klarade man sig fint igen, kling & klang denna gång var 2 females i undre medelåldern, sådär 30 år, helt ok cheyer. En redhead och en brunett :kär

Åkte med bilen mot ica i ektorp centrum ..*DaMn-iT, iCa StÄnGt* ...vänder om med beemern, ser omkring mig, helt folktomt, gasar helvete mot bankomaten :yoparty

-via en enkelriktad snutt utanför videobutiken (för att impa på fjortis-cheyerna som smygröker där)

...ska kliva ut å ta ut pengar.

Då kommer COPS snett framifrån, å tvärnitar in mig så jag sitter fast. Tänker *nU eRe kÖrT*

Två brewdar kliver ur :kär :kär :kär

Dom såg att jag åkte mot enkelriktat..

-hej snygging ..du vet att du bröt mot trafikreglerna nyss
-jo, förlåt, jag är hemskt ledsen
-körkort tack!
-javisst (slide'ar ut mitt körkort lite snyggt ut ur plånkan) blinkar med ena ögat.....
-nästa brewd kliver fram med alko-blås-greyen ..blås hårt 3 sek
-sure, jag har varit med förr *bLiNkAr iGeN*

grönt.

nu ere bara touchdown kvar, bjuda hem dom på kaffe ..men efter mitt inledande försvarstal om att jag sökt polishögskolan, så tyckte dom nog att jag var en mupp.

önskade mig en trevlig kväll, å åkte :D

inga böter iaf :rolleyes: :näsblod

ännu en kvällstur, som sluta lyckligt.

tack å hej, nu ska jag masturbera å sova en stund

*kRaM*

IronMike skrev:
2545775 :pannkyss

Då klarade man sig fint igen, kling & klang denna gång var 2 females i undre medelåldern, sådär 30 år, helt ok cheyer. En redhead och en brunett :kär

Åkte med bilen mot ica i ektorp centrum ..*DaMn-iT, iCa StÄnGt* ...vänder om med beemern, ser omkring mig, helt folktomt, gasar helvete mot bankomaten :yoparty

-via en enkelriktad snutt utanför videobutiken (för att impa på fjortis-cheyerna som smygröker där)

...ska kliva ut å ta ut pengar.

Då kommer COPS snett framifrån, å tvärnitar in mig så jag sitter fast. Tänker *nU eRe kÖrT*

Två brewdar kliver ur :kär :kär :kär

Dom såg att jag åkte mot enkelriktat..

-hej snygging ..du vet att du bröt mot trafikreglerna nyss
-jo, förlåt, jag är hemskt ledsen
-körkort tack!
-javisst (slide'ar ut mitt körkort lite snyggt ut ur plånkan) blinkar med ena ögat.....
-nästa brewd kliver fram med alko-blås-greyen ..blås hårt 3 sek
-sure, jag har varit med förr *bLiNkAr iGeN*

grönt.

nu ere bara touchdown kvar, bjuda hem dom på kaffe ..men efter mitt inledande försvarstal om att jag sökt polishögskolan, så tyckte dom nog att jag var en mupp.

önskade mig en trevlig kväll, å åkte :D

inga böter iaf :rolleyes: :näsblod

ännu en kvällstur, som sluta lyckligt.

tack å hej, nu ska jag masturbera å sova en stund

*kRaM*

Var det blinda poliser Micke? Eller varför inledde de konversationen med "Hej snygging"? :D
Aha, du hade din Kapten-Blåskägg-mask på dig, cool killen :yoparty

*Kjamizar*

Åh åh åh... Min fantasi skenade iväg vid
Två brewdar kliver ur

Men fan då, du får inte göra oss besvikna så där. Kunde du inte raggat upp de och visat den ståtlige? Men det är klart, du hade ju inte hojen nä..

Rash skrev:
2545797 Åh åh åh... Min fantasi skenade iväg vid

Men fan då, du får inte göra oss besvikna så där. Kunde du inte raggat upp de och visat den ståtlige? Men det är klart, du hade ju inte hojen nä..
:hihi

skulle dra upp kameran, men hann inte dokumentera. men de va nog dom finaste copsen jag sett, sen jag blev påhoppad av två blonds som var cops då jag slog en drill på götgatsbacken, helt fredligt i en gränd..

bra att ha brewdar i copsbilarna i nacka, då vet man att man inte behöver åka bombrepa tempo när man inte vill stanna med hojen i vår :tummenupp

du är ju skadad pojk. brewta mot lawgän sådär när brudsen kollar är inte najs prajs direkt. Fy skäms på micke säger hela sverige. vad ska fjårtisarna tro om framtiden när du sätter sådana miserabla exempel??

du e ju bra knäpp micke..haha. bra att du klarade dig då...undrar vad du får allt ifrån. hoppas du får det skönt i sängen:tungan

IronMike skrev:
2545819bra att ha brewdar i copsbilarna i nacka, då vet man att man inte behöver åka bombrepa tempo när man inte vill stanna med hojen i vår :tummenupp
Du skulle ha kört hårdare på den attityden mot dem, det tänder de på.

Startat med att fälla kommentaren, "Två kvinnliga poliser? Måste ni inte vara fyra kvinnliga i bilen för att kompensera för två riktiga män?". Sedan skulle du följt upp med, "Jag ser att ni har batonger. Jag har också en, vill ni känna?", och så visar du den.
Drägglar du sedan sådär lagom sexigt efter att de sänkt dig med el-pistolen så har du halva inne. :tuttar

IronMike skrev:
2545819
bra att ha brewdar i copsbilarna i nacka, då vet man att man inte behöver åka bombrepa tempo när man inte vill stanna med hojen i vår :tummenupp

Behöver man någonsin åka "bombrepa tempo" för att göra sig av med en bil? :)
Vår allas Hamrèn däremot, då gäller det att ha mkt motor under tanken:D

Last edited:
Rammstein skrev:
2546123 Behöver man någonsin åka "bombrepa tempo" för att göra sig av med en bil? :)
han är ju nästan mer mytomsbunden än han som inte får nämnas vid namn.. :hihi

Bus-Bo skrev:
2546873 Vem är Hamren, aldrig hört talas om ju, så han kan inte vara någon rikskändis direkt.
Du är kanske för ny på forumet för att ha hunnit höra vilda historier om den gode mc-snuten Hamrén i Stockholm. Alla motorcyklisters nemesis.

Esquire skrev:
2546895 Du är kanske för ny på forumet för att ha hunnit höra vilda historier om den gode mc-snuten Hamrén i Stockholm. Alla motorcyklisters nemesis.
Kanske är så, kanske är lite för att jag bor på den bättre sidan av Sverige, men sp farlig kan han ju omöjligt vara.

Orca69 skrev:
2546065 Du skulle ha kört hårdare på den attityden mot dem, det tänder de på.

Startat med att fälla kommentaren, "Två kvinnliga poliser? Måste ni inte vara fyra kvinnliga i bilen för att kompensera för två riktiga män?". Sedan skulle du följt upp med, "Jag ser att ni har batonger. Jag har också en, vill ni känna?", och så visar du den.
Drägglar du sedan sådär lagom sexigt efter att de sänkt dig med el-pistolen så har du halva inne. :tuttar
jaaa :D ..nästa gång ska jag vara mer på!

var det inte en snubbe här på sporthoj som fick en dejt i samband med att en quinna skulle ge han böter uppe i norr? :yoparty

Rammstein skrev:
2546123 Behöver man någonsin åka "bombrepa tempo" för att göra sig av med en bil? :)
Vi åkte ifrån Hamren & co på bulten i somras :tummenupp ..dom väntade ut oss vid rosenhill för vi hade inga plåtar eller så..vi satt bara å chilla, tills de tröttna å också ville ha kaffe. sen hoppa vi på mopparna å gasa helvete, sen sakta vi ner, men då kom de i full kareta med blåljus å allt :D :pannkyss

Kapten Blåskägg skrev:
2545860 Fan vad du smörar för tjejerna på SH :hihi
:rolleyes: man måste vädra sina sjuka tankar någonstans, varhelst - bättre än i verkligheten

btw, no hard feelings för i somras när jag klanka på era onsdagskörningar, jag va jättebitter å frustrerad över vad som hänt. tog i lite för mkt, å de va inte meningen att de skulle vara ngt personligt eller så. man kan ju inte ansvara för deltagare, eller ha koll på vad som händer när många åker samtidigt. var väl en rad av otursmoment som drabbade era körningar.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...