Ironiskolan startpaket 1

Hehehe

ironi eller det förslangade ordet dryghet. Vi brukar vara ett gäng=4st som festar och har skoj ihop och vi är nog mästare allihopa på dryghet..... :fakta
Vi skämtar om allt och alla finns inga spärrar eller gränser vilket gör att vi ofta har kul med att vara dryg varandra. :crash

Sedan när de kommer något nytt folk på fester så tycker de inte om oss för vi behandlar dem lika som vi gör varandra och det verkar de inte uppskatta. Så flera gånger har folk lämnat festen på grund av detta...... :whip

Undrar om det är på grund av a total lack of humour?? :confused:
Skål på er alla dryga jävlar..... :öl :öl :öl
och rock on!!! :rock :rock :rock

supernaut skrev:
Och ironi kan med fördel användas när man t ex har gjort bort sig i en annan tråd.
"Jag var ju Ironisk, fattar ni inte det?"
Är en fras som man kan slänga ur sig när det börjar hetta till.
:rolleyes: :D

..och då kan man starta en ny tråd. :rolleyes:

:D

mina oerhört lama ironi bidrag... håll i er : Sverige = demokrati, gruppen alcazar är straight :fakta , sahlin är främlingsfientlig, custom är underbart!! :squid :whip

Om jag säger så här: "Köra motorcykel är det absolut roligaste jag vet". :rolleyes: :rolleyes:

Om jag gör två :rolleyes: gubbar efteråt. Menar jag då att jag var ironisk när jag sa att jag var ironisk? :confused:

:D

Om ironi är det negativa talet -1 och icke ironi är det positiva talet 1 så bör ju:
"blaj" x -1 x -1 vara ekvivalent med
"blaj" x 1
D v s "blaj" är inte ironi. :rolleyes: :rolleyes: är alltså samma sak som att inte skriva en smiley alls...
:) <- betyder att jag är ett miffo

Ironisk är man när man ångrar vad man skrev för en timme sedan. (ska det vara en :rolleyes: här :confused: )

NoicE skrev:
JAG tycker vi ska ljuga mer också!
Du menar att det ljugs för lite om hur jävla snabba alla på forumet är?

FireSalle skrev:
På barnavårdscentralen står det att: "Ett barn som utsätts för ironi får dåligt samvete". :fakta

Har du tänkt på det? ;)

Vi som utsattes för Staffan Westerberg som barn är redan körda i vilket fall som helst. Ironi hade varit en lättnad, jag lovar!

GSXR1100R skrev:
Vilse i pannkakan med storpotäten ger oss fortfarande mardrömmar :eek:

http://www.algonet.se/~zyron/barn/vilse.html
Tack. Nu kommer man få mardrömmar igen. :skrämd

Jag hörde något om att Westerberg kläckt ur sig något i stil med: "OK, jag lyckades förstöra en generation. Nu gör jag ett nytt försök." Det var visst för ett par år sedan när han hade ett nytt barnprogram på gång.

Edit:Stavfel

Last edited:
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8