Nyteknik
Bannad
Någon som kan förklara varför publiken på Ozz-Fest i L.A. kastade saker på Iron Maiden och varför Ozzys psykotiska fru var så upprörd? Jag läste Rod Smallwoods inlägg på ironmaiden.com men förstod inte bakgrunden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Någon som kan förklara varför publiken på Ozz-Fest i L.A. kastade saker på Iron Maiden och varför Ozzys psykotiska fru var så upprörd? Jag läste Rod Smallwoods inlägg på ironmaiden.com men förstod inte bakgrunden.

Nyteknik skrev:Wow, Ozzys fru är verkligen inte klok:
"It also offended me every night how he took out the English flag in America. There are American boys going to war alongside the English boys every day. How dare he forget the American troops on their home turf. He has had no respect for the American audience he has been playing for ... ."
![]()
![]()

OzzFest är på många sätt kanske en skitfestival men det är en stor publikdragare och oerhört mycket folk på plats. Utan Ozzfest hade inte tex Meshuggah haft de möjligheter de har idag att göra en Headlineturné i USA på så stora ställen de gör.Chris Ash skrev:Samt här....http://ilx.p3r.net/thread.php?msgid=6148830
Ozzfest är en skitfestival i vilket fall, jag fattar inte hur man kan vilja ha med den äckliga Osbourne-familjen att göra överhuvudtaget....
Goodstuff skrev:Utan Ozzfest hade inte tex Meshuggah haft de möjligheter de har idag att göra en Headlineturné i USA på så stora ställen de gör.
Ja, han är en cool snubbe med klädsam distans till livet som rockstjärna. Hur vet du så väl vad The Trooper handlar om?Chris Ash skrev:Hon är en idiot, mig veterligen slogs inga amerikaner i Krimkriget eller deltog i den lätta brigadens anfall vid Balaklava 1854, som låten "The Trooper" handlar om.
Men Bruce Dickinson är cool, jag respekterar folk som säger vad de tycker. Steve Harris har dock alltid varit en ynklig jävel.
"This is no fucking reality show and we are not a fucking reunion band!"![]()
Goodstuff skrev:Såklart TOol också eftersom de gjort två feta förbandsturneer åt dem men Ozzfest var nog lika viktigt. Viktigast är såklart deras egen musik men de har fått tillfällen att främföra den inför stor publik genom Tool och Ozzfest.

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|