Iron Maiden

KUL!!! ska det bli!
jag chansar ja ;P
 
själv har man ju varit på Iron Maiden på stockholm stadion i somras! :yoparty
Det var riiiiktigt coolt! ungefär 30 000 pers var det där....helgrymt :rock

edit: 32535 pers!
 
Last edited:
Tackar för den goa kvällen och rejserburgaren intagen på klubbstugan!

Kram på er, (ni som har vunnit massa priser that is ; )
 
:yoparty Tack ni som jag träffade, och speciellt tack till Valter som skjutsade oss! Konserten var bra , men i mitt tycke
lite för mycket nya låtar...

Ha det så kul på Bowlingen i dag!!! :banana
 
Tack får väl jag oxå säga till er som var med!!! :yoparty Jävligt kul!! :rock
STORT TACK till Valter utan dig hade jag inte fått se dom!!! :bow
 
Tack för en magisk afton i hårdrockens tecken!!!
Gubbarna kan verkligen fortfarande rocka!

"No More Lies"
 
zeal skrev:
en uppskattning med snabba ögat : 12 000 ung.
/z

Och den bästa Maiden koncerten :yoparty . Lugnt!!! Tror fn att det är den bästa koncert jag varit på :Bugar . Så du fick plåt också Zeal härligt :banana . Hade ni ståplats? Eller var satt ni?

GRRRYYYMTTT säger jag bara!
:) Jocke
 
URRJocke skrev:
Och den bästa Maiden koncerten :yoparty . Lugnt!!! Tror fn att det är den bästa koncert jag varit på :Bugar . Så du fick plåt också Zeal härligt :banana . Hade ni ståplats? Eller var satt ni?

GRRRYYYMTTT säger jag bara!
:) Jocke


jo, men var du på sthlm stadion i somras? där var det såå häärligt, 32535 pers.
där kan man snacka om mycket folk och en helt :yoparty konsert
och dom spelade nästan bara dom bästa låtarna som dom har gjort genom tiderna. Den koserten var helt GRYYYM :rock
Vilka låtar spelade dom förutom dance of death låtarna?

//Krille
 
nomolas skrev:
jo, men var du på sthlm stadion i somras? där var det såå häärligt, 32535 pers.
där kan man snacka om mycket folk och en helt :yoparty konsert
och dom spelade nästan bara dom bästa låtarna som dom har gjort genom tiderna. Den koserten var helt GRYYYM :rock
Vilka låtar spelade dom förutom dance of death låtarna?

//Krille

The Trooper, Run To The Hills & "Rädd För Mörkret" ... mfl.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top