Iron Maiden Ullevi BILDER

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Iron Maiden Ullevi BILDER *TUNG SIDA*

Lite bilder tagna med min mobil

Klockan 13:00 Mycket kö redan, tur man har VIP med egen ingång
dsc00018.jpg

dsc00019.jpg

dsc00020.jpg

Insläppet öppet och det börjar fylla på
dsc00021.jpg

Vi blir bjudna på bubbelvatten och buffé medans det första förbandet spelar
dsc00022.jpg

InFlames äntrar scenen
dsc00029.jpg

dsc00031.jpg

IRON MAIDEN !!!!
dsc00032.jpg

dsc00034.jpg

Dags att gå hem...
dsc00037.jpg

dsc00038.jpg

dsc00039.jpg

Glömde tyvärr ställa in kameran på nattläge sista bilderna men men

Last edited:
Eller hur var det en grym konsert? Jag stod i fållan längst fram! :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

En fråga bara... en är det SE K750i du tagit bilderna med eller?

//Anders

Det är en k750i, har dock halverat bildstorleken är ca 1600*1200 annars i största upplösningen (2MP)

aci skrev:
Vi blir bjudna på bubbelvatten och buffé medans det första förbandet spelar
Oj vad det är INTE såg hårdrock ut, sitta på sittplats och muffla i sig buffé ;). En Maiden-konsert måste avnjutas på ståplats, så nära scenen det bara går, själv fick jag mig ett rejält gymnastikpass av allt hoppande :).

Va mycket ni hårdrockare verkar skräpa ner. Kolla på golvet där, tror ni att era mammor ska städa efter er va?

Själv så hade jag nöjet att ta Bruce Dickinson i hand och be om en atograf till min syster! Vart? För att göra en lång historia kort, så var det på en pub i fredags där endast jag och bartendern kände igen honom. Det kom tom ett gäng killar och frågade om det gick bra att han flyttade på sig eftersom deras sällskap var större! Han flyttade på sig. Allt medans fotografer och fans väntade 25 meter därifrån utan att ana ett dugg...

En mycket lustig upplevelse!

Bifogat

• autograf.jpg
    autograf.jpg
    24.2 KB · Visningar: 75
juha01 skrev:
Själv så hade jag nöjet att ta Bruce Dickinson i hand och be om en atograf till min syster! Vart? För att göra en lång historia kort, så var det på en pub i fredags där endast jag och bartendern kände igen honom. Det kom tom ett gäng killar och frågade om det gick bra att han flyttade på sig eftersom deras sällskap var större! Han flyttade på sig. Allt medans fotografer och fans väntade 25 meter därifrån utan att ana ett dugg...

Jag måste bara fråga.. Blir alla som tonårskids på en beatleskonsert när dom ser typ kitty från storebroder typ..
Jag skulle då aldrig gå fram till nån "kändis" och be om autograf.. Vad skall man med den till.. Har aldrig fatta det.. Låg snubben vara i fred.. Oavsett vem det är jag ser så låtsas jag som jag inte känner igen personen i fråga.. Orka bry sig liksom.. Är jag ensam om detta?

Inget speciellt mot dig juha01

Trevligt med lite bilder :tummenupp
Ja försökte lägga upp mina skitbilder, men alla var tydligen för stora...
orkar inte sitta å pula med det i värmen känns det som!

Hultan skrev:
Jag måste bara fråga.. Blir alla som tonårskids på en beatleskonsert när dom ser typ kitty från storebroder typ..
Jag skulle då aldrig gå fram till nån "kändis" och be om autograf.. Vad skall man med den till.. Har aldrig fatta det.. Låg snubben vara i fred.. Oavsett vem det är jag ser så låtsas jag som jag inte känner igen personen i fråga.. Orka bry sig liksom.. Är jag ensam om detta?

Nixpix. Det var efter ett kort samtal med min syster som hon bad mig att vara snäll och fixa en, så så ligger det till! Att hon blev glad är säkert, men jag har inte gjort någon närmare studie på varför... För att hon gillar dom, antar jag.

Hultan skrev:
vem det är jag ser så låtsas jag som jag inte känner igen personen i fråga.. Orka bry sig liksom.. Är jag ensam om detta?

Har du aldrig haft en idol eller liknande?

juha01 skrev:

Halvcoolt :Bugar

ifall jag träffar nån större kändis så nog går jag fram å säger att jag gillar hans musik eller att spelningen var bra osv. Inget konstigt med det.

Satan i gatan att jag skulle gå fram till Bruce!!!
Jag skulle gå ner på knä och buga tamefan :yoparty

juha01 skrev:
..För att göra en lång historia kort, så var det på en pub i fredags där endast jag och bartendern kände igen honom. ..

Biskopen rockar. Där kan man se mycket kul! Jag har kontoret på bekvämt krälavstånd, så ett par öl i celebert sällskap har det blivit.

Victor skrev:
Va mycket ni hårdrockare verkar skräpa ner. Kolla på golvet där, tror ni att era mammor ska städa efter er va?

Tänk dig för innan du kommer och klagar på oss hårdrockare... vi är många, stora och farliga och kanske äter upp dig om du inte passar dig! :hihi

t-rex skrev:
Biskopen rockar. Där kan man se mycket kul! Jag har kontoret på bekvämt krälavstånd, så ett par öl i celebert sällskap har det blivit.

Har aldrig varit med om maken till pub! Hur skulle den kunna vara bättre? Stuttonåringar som testade oliga bikiniuppsättningar på bardisken varje heltimme? Ja då skulle det inte vara en pub längre. Dessutom "hänger" ju brucan där i tid och otid.... Man träffar verkligen allt möjligt folk där.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025