Iron Maiden, Ullevi 26/7 - En VIP-plats finnes

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
En vän till mig var lyckligt ovetande om att hans dotter skulle döpas detta datum, av den anledningen har vi en biljett över. Min vän insisterade på att sälja den på Tradera då biljetten är av lite speciell typ.

Eftersom det bara är en biljett skulle jag tycka att det vore kul om någon härifrån vill köpa den. Då vet man åtminstonde att en hojbroder/syster blir vårt sällskap istället för någon random snubbe.

http://www.tradera.com/Mkt_exklusiv_VIP_biljett_till_Iron_Maiden_pa_Ullevi_26_7-auktion-68701936

Hoppas denna tråd kan få ligga kvar och inte betraktas som en annons.
Jag har inget ekonomiskt intresse i denna affär, har redan fått betalt.

Rock on! :yoparty

Hade varit skitkul, men tyvärr är det bankörning då, och det ser ut som jag får tillräcklig ordning på hojen till dess, så då går det före. Skulle det skita sig med hojen kan jag eventuellt vara intresserad om inte priset drar iväg för mycket. Ha så skoj hur som helst!

Hade varit skitkul, men tyvärr är det bankörning då, och det ser ut som jag får tillräcklig ordning på hojen till dess, så då går det före. Skulle det skita sig med hojen kan jag eventuellt vara intresserad om inte priset drar iväg för mycket. Ha så skoj hur som helst!

Kul kommer vi ha, garanterat! Såg att du bor i Linköping, då kan du åka med oss också om du vill. Kan nog greja en sovplats också. Efterfest på Hard Rock!

Ställ alarmet, torsdag kl. 20.00 går auktionen ut!

/Johan

Jag viiill..måste kolal vad lönen blir.
Hallå, ska du sno min plats nu!? :gnissla Vi kanske kan dela? ;)

Kul kommer vi ha, garanterat! Såg att du bor i Linköping, då kan du åka med oss också om du vill. Kan nog greja en sovplats också. Efterfest på Hard Rock!
:tummenupp Börjar ångra att jag lyckades skruva ihop hojen nu ikväll... Får se om den känns frisk nog för bana.

Vart blir fetaste efterfesten? Iof vanlig stå lektare men ändå, fyller ju år nu å allt :tungan

Sharing is caring :) du kan sova lugnt..jag har INGA pengar. Tur att det är gratis att andas än så länge :P
En liten bieffekt av att skrota i med hojen är tyvärr också att man får lite ont i plånboken, så egentligen har inte jag heller råd. Men vissa saker måste man ju bara unna sig ändå. :näsblod

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back