Iron Maiden till Ullevi

Dee_cati skrev:
Hmm, det måste vara nåt lurt med dig.... Du kan inte vara både blond, snygg och gilla äkta hårdrock utan att det finns en stor hake?
Försöker få min tjej att gilla riktig musik men hon lyssnar på Sonata som mest :(
du smörar o vill bara doppa, använd hjärnan istället för dicken:)
 
Jag har aldrig behövt smöra, bara vifta lite med den så kommer de springandes. Kan inte förklara varför heller, ser ju ut som skit gör jag också. Och sen har jag redan en ruskigt fräsch flicka så det ska mycket till för att jag ska kolla marknaden igen, var 4 år sedan sist eller nåt.
Men problemet återstår, varför kan inte tjejen headbanga ihop med mig till tex maiden, danzig, ozzy etc :(
 
Heinrich skrev:
Den 9:e juli kommer det att rockas rejält på Ullevi :yoparty :yoparty
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=185203
Räkna med fullsatt, ca. 55.000 vrålande strupar... :Bugar


Sweet!!!
Det får man ju inte missa!

Såg maiden på valbyhallen -92, fear of the dark.
Förstår inte vad mina föräldrar tänkte på då; släppa iväg mig, 16 år gammal, ensam, till köpenhamn för att gå på hårdrockskonsert... :hihi

Hursomhelst, någon som vet var man kan beställa biljetter över internet?
 
Gud så vackert, detta får man inte missa. Var på de 2 senaste konsererna och den på Stadion var kanon.

Ses där! :rock
 
Jag kommer garanterat att besöka Göteborg då, om jag får tag i biljettter.
Iron Maiden är favoritbandet sedan mitten av 80-talet. :yoparty
Kul, aldrig besökt Ullevi.
 
Hulken skrev:
Jag kommer garanterat att besöka Göteborg då, om jag får tag i biljettter.
Iron Maiden är favoritbandet sedan mitten av 80-talet. :yoparty
Kul, aldrig besökt Ullevi.
Bra! Då kommer du att uppleva något som du kommer att minnas länge :)
Stadion i all ära men Ullevi är Sveriges fetaste arena :yoparty
 
Ravetrancer skrev:
du får komma ner dan före, för jag kommer att sova vid Ullevi som sagt, dom e ju mitt favvo band no1 och har man lyssnat på dom i 23 år så måste man vara längst fram....:)
Var ska du sova hade du tänkt? Ullevis biljettkassa är bara öppen i samband med evenemang och Ticnets kassa vid scandinavium öppnar en timma efter biljettsläppet. Lider själv av samma problem för tillfället.
 
Nu är biljetterna bokade!! 4 st ståplats (Såklart).

Vi ses i Göteborg! :rock

EDIT.Jag kom fram 0920!!
 
Last edited:
Jävla biljettsystem, kommer ju inte fram! :fatta!
 
Henkka skrev:
Jävla biljettsystem, kommer ju inte fram! :fatta!

Äntligen, efter 1½ timme i en biljettkö på ticnet.se så är 4 ståplatser bokade!!!! Vilken glädjekänsla, värre än sex! :yoparty :tuttar :banana :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top