Iron Maiden till Ullevi

Vi ses i götet i sommar då!!! Maiden :yoparty

Cleant. Undrar om det blir bättre än på Stadion? Undrar om det kommer bli mer känsloladdat (för mig) än Metallica?

Hur som helst :yoparty

:yoparty grymt!
2:a Maiden konserten på 2 år för mig :banana
Fan, va gött, å så Motörhead i vinter....

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, SOM JAG HAR VÄNTAT PÅ DETTA!!!!

Har längtat efter detta sen 1981 när jag hörde dom första ggn o dom blev mitt favorit heavymetal band nånsin!!!!! :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Ojojoj! Det kan inte bli annat än bra, då får man se till att boka resa ner till Götet i sommar då :yoparty

Jag var på de två senaste Maiden-spelningarna på Stadion i Stockholm och fy satan så bra det var, eftersom det går in nästan dubbel så mycket publik på Ullevi så hoppas jag att det blir dubbelt så bra!

sgtpepper skrev:
Ojojoj! Det kan inte bli annat än bra, då får man se till att boka resa ner till Götet i sommar då :yoparty

Jag var på de två senaste Maiden-spelningarna på Stadion i Stockholm och fy satan så bra det var, eftersom det går in nästan dubbel så mycket publik på Ullevi så hoppas jag att det blir dubbelt så bra!
vi syns där kompis, om du vill får du stå längs fram med mig, det gjorde jag på scandinavium sist o på stadion förra sommarn.....:)

Så vad säger du?

Ravetrancer skrev:
vi syns där kompis, om du vill får du stå längs fram med mig, det gjorde jag på scandinavium sist o på stadion förra sommarn.....:)

Så vad säger du?
Det låter bra :tummenupp

RocketQueen skrev:
O när kommer Manowar?

De såg jag för några år sedan, säg till om du hör nått om att de skulle vara på G igen!

Men MAIDEN är alltid MAIDEN, jag har sett dem live några gånger och jag ska banne mig ha biljett redan vid biljettsläppet så man slipper hänga på blocket för överpriser!

Var det inte förra året de sa att de skulle satsa på sitt nya akustiska sound och det skulle dröja länge innan vi skulle få se ett classiskt maiden i sverige igen? Så bra att de ändrade sig!! :yoparty :yoparty :banana

Nedräkningen börjar...

sgtpepper skrev:
du får komma ner dan före, för jag kommer att sova vid Ullevi som sagt, dom e ju mitt favvo band no1 och har man lyssnat på dom i 23 år så måste man vara längst fram....:)

Underbart! Sommaren är räddad! :yoparty

Skall gräva fram "Rock in Rio" för att få upp stämningen....

"Biljetterna till Ullevikonserten släpps den 25 oktober." Det är fan snart.

Ravetrancer skrev:

Funderar på att ta anspråk på platsen på dina axlar. Jag ligger i fjäderviktsklassen så du borde orka en hel konsert. Vad sägs? Kan tänka mig att bjussa på en bira för besväret.

MadManAxel skrev:
Hmm...frågan är väl när Judas Priest kommer?
För Manowar tröttnar man ju på efter 2-3 låtar :tungan

Judas såg man ju i sommras på SwedenRockFestival :rock bra som fan! :)
Maiden är skriven i kalendern! :rock ses i götebööörj
/z

zeal skrev:
Judas såg man ju i sommras på SwedenRockFestival :rock bra som fan! :)
Maiden är skriven i kalendern! :rock ses i götebööörj
/z

Kanske gemensam hojfärd från upplands mörka skogar till götet?

RocketQueen skrev:
O när kommer Manowar?

Hmm, det måste vara nåt lurt med dig.... Du kan inte vara både blond, snygg och gilla äkta hårdrock utan att det finns en stor hake?
Försöker få min tjej att gilla riktig musik men hon lyssnar på Sonata som mest :(

*/ ?>
Back