Iron Maiden till Sverige nästa sommar!

Vill man garanterat ha biljetter så får man ta ledigt fm och stå ute i kylan några timmar å frysa. :)

6 biljetter till Sthlm! :) Och fick 6 biljetter till Göteborg med men ingen som ville ha dem som hade internetdosa tillgängligt...så jag skippade dem, hoppas nån annan av er fick dem.
Och nu är biljetterna slut iaf i Sthlm...det tog ca 20 minuter...

satan i gatan (massa svordommar) jag fick en ståplats på stadion, men skulle ha tre, gick ju dock INTE att gå tillbaka så när jag kom in igen (10 sek senare) så var det helt slut i Sthlm.

Men 3 biljetter till Gbg blev det iaf... 9:27 var det fullbokat på ståplats i Sthlm och 9:30 ungefär var det helt fullbokat i Sthlm...

Vi var fem polare som skulle gå... men vi har 10 biljetter pga "dubbelbokning". Som det ser ut nu så har jag minst 3 biljetter att sälja. Är det någon sporthojare i Linköping som vill köpa? Isåfall kan ni svänga förbi hos mig och få dom direkt i hand för 580kr (550 + serviceavgiften). Ska kolla med några polare, men ikväll vet jag nog hur många biljetter jag kan avvara :tummenupp

2 biljetter var det bokat här ja:yoparty

Vi var fem polare som skulle gå... men vi har 10 biljetter pga "dubbelbokning". Som det ser ut nu så har jag minst 3 biljetter att sälja. Är det någon sporthojare i Linköping som vill köpa? Isåfall kan ni svänga förbi hos mig och få dom direkt i hand för 580kr (550 + serviceavgiften). Ska kolla med några polare, men ikväll vet jag nog hur många biljetter jag kan avvara :tummenupp

Lätt, jag är intresserad av 3 stycken:yoparty

Lätt, jag är intresserad av 3 stycken:yoparty

Det är till Ullevi... Ska du ha dom får du komma hit och hämta för jag tänker inte skicka dom :tungan Folk som kan hämta har förtur. :rolleyes:

Återkommer ikväll ifall dom inte går till folk jag känner.

Last edited:
Fyfan va drygt. var nere på 1 min kvar sen helt plötsligt blev det 5 min kvar. Så jävla segt när jag hela tiden har tnäkt att går jag upp kl 9 så är jag ju garanterad ett par:(.

Jao! Biljetter fixade till Ullevi. Hoppas bara ljudet är bättre än förra gången. :mad:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! 8 biljetter till Ullevi!!!!!!

Sen gjorde tjejen ett sista försök precis och kom in direkt:D. Så in med er nu. Det verkar inte vara försent.

Fy fan va glad jag är!!!!!!!!!!

Yes! biljetter här med! 5 st till Ullevi och 2 st till Stadion! Så jävla glad!
Bästa sittplats till bägge! (jag vet, ståplats rockar hårdare...!)

jag lyckade bara få tag på ståplats! är det ngn som har sittplats men som vill byta till ståplats så skicka mig ett pm! obs. det skall vara bra sittplatser

/abethebabe

Finns fortf. sittplats både i Glenneborg & Sthlm för er som är sugna.

09:10 kom jag in på ticnet...

5 stå i sthlm, 4 stå i götet!

:yoparty

fan va underbart livet är ibland.. vid 10:30 så klickade jag runt bara för skojs skull, tro på faan att det fanns några ståplatser till stadion då! WEEIIEEE! :yoparty

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025