IRON MAIDEN biljettsläpp kl.9.00!

Vilken hysteri....jag kommer ihåg på 90-talet när man var och kollade på "The X-factour" och kunde köpa biljetter dagen innan. Gubbarna skulle vetat om detta då...... :)

Dom verkar släppa fler biljetter allteftersom eller så makulerar dom beställningar. Köpte nyss 4 biljetter på ståplats :yoparty

JIPPIE!!! Nu fick jag äntligen tag på biljetter via Ticnet!!

Ni som trott att loppet är kört, testa ticnet.se då och då, tydligen öser dom ut lite biljetter med jämna mellanrum, antagligen sådana som reserverats men inte betalats.

Jag fick tag på det jag ville; ståplats! :yoparty 400 spänn/styck. Fyfan vad skönt att slippa köpa av jordens avskum, amöbornas undermän, svartabörsenbiljettsäljarna, må de dö i plågor.

Fyfan så bra det kommer att bli, jag känner mig som ett litet barn två dagar innan julafton (fast i detta fall så är det iofs runt 10 månader kvar :D).

Hur många går det in på Ullevi? Är det någon som vet hur många biljetter det är som släppts?

Tips på bra och billiga hotell i Göteborg mottages också gärna! Jag antar att det är lika bra att börja boka sånt nu, om det är 50-60 000 Maiden-fans som ska ha tak över huvudet.

sgtpepper skrev:
...

Tips på bra och billiga hotell i Göteborg mottages också gärna! Jag antar att det är lika bra att börja boka sånt nu, om det är 50-60 000 Maiden-fans som ska ha tak över huvudet.

Nattåget till Gbg, köa utanför arenan, konsert, dricka kopiösa mängder sprit tills första morgontåget går hem igen.

Tada!

t-rex skrev:
Nattåget till Gbg, köa utanför arenan, konsert, dricka kopiösa mängder sprit tills första morgontåget går hem igen.

Tada!
Angenäm idé, men jag och mina polare tänkte ta oss en titt på Göteborg och se om stan är lika gemytlig som ni götelaborgare alltid hävdar :). Så då behöver vi hotell för att kunna köra lite sightseeing dagen efter konserten.

4 tickets säkrade :banana :yoparty

sgtpepper skrev:
Vaddå 1300:-? BIljetterna kostar/kostade ju mellan 400 och 475 kr.

Hmmm....

Faan vad skumt, var in tidigare o kryssade för 4 ståplatsbiljetter o gick till "kassa". 4098 :- vart det. Man lackade ur o sket i det.. men det verkar ju inte ha stämt ett skit ?

tror det var runt 55.000 pers i sommras på metallica. så mer än så kan man nog klämma in :)
/z

Ahh,, pust. äntligen fick jag tag i 3biljetter.... sittplats och spridda, men vafan... man kom in och slapp gynna SVINEN...

Efter 2 ½ timmars tokringande, runt klockan 1100 fick jag äntligen komma fram, och höra den ljuva stämman av en trevlig tjej "Välkommen till ticnet" -Jag ska ha 3 biljetter till Maiden.. har du nåra kvar ???. -Ja vi har bara ståplatser kvar, -VI TAR DOM.....

Så jag fick 3 mycket efterlängtade biljetter till MAAAAAAAAAAAAAAIDEEEEEEEEEEEEEEEN
Satt och hoppa av glädje i lastbilen, en förbi paserande fotgängare kolla mycket konstigt på mig när jag satt och hoppade och skrek för mig själv av glädje... *ASG*

Fick nog mina två biljetter ganska lätt. Satt på lektion och kollade på film så kilade en polare iväg och 20 minuter senare hade man två stycken i näven! :tummenupp :arsele

Alltså, jag får inte rätt på betalningen, den vägrar ta mitt kort. :(

Vill nån fixa 2 biljetter till mig så skickar jag in pengar på ert konto?

Hämtar biljetten i GBG sen på konserten eller tidigare om jag är i GBG.

Väldigt konstigt att det tar så himla tid för alla, jag har bokat till 4 st olika evenemang det senaste året (Metallica, Gyllene tider, Tältprojektet och nu Maiden) och jag har kommit fram ungefär 20 minuter efter att dom har öppnat slussarna! Ticnet rules! 0771707070

/Jocke

:yoparty 12 rykande tickets :yoparty

"Hallowed be thy name"

Men "The Trooper" är min favorit vilken tycker ni rockar fetast?

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025