iRiver H320 2800kr i Danmark

Croman skrev:
Hur mycket är 2800 danska kroner i svenska kroner?
Funderar på att beställa en från Danmark.

Har Danskar samma väggutag som i Sverige?

Länk: http://www.irivernordic.dk

Nope, inte samma utseende på uttag...
Hälsningar en som jobbat för en dansk vitvarutillverkare.... :)

Croman skrev:
Hur ser de danska ut?

Det är fler än 2 "taggar" på dom...3 eller 4...minns inte riktigt
NÄÄÄ, vet du vad! Nu blandar jag kanske ihop här, :va det är nog bara på telefonjack och såna stick som leder till spisar t.ex som ser annorlunda ut...för dom vet jag med säkerhet ser annorlunda ut.

Bäst du kollar och inte lyssnar på mig.... :rolleyes:

Cat skrev:
Det är fler än 2 "taggar" på dom...3 eller 4...minns inte riktigt
NÄÄÄ, vet du vad! Nu blandar jag kanske ihop här, :va det är nog bara på telefonjack och såna stick som leder till spisar t.ex som ser annorlunda ut...för dom vet jag med säkerhet ser annorlunda ut.

Bäst du kollar och inte lyssnar på mig.... :rolleyes:

På spisar har vi i sverige tre och fyra på telefon, så du kanske blandar ihop det med sverige :va

Blip skrev:
På spisar har vi i sverige tre och fyra på telefon, så du kanske blandar ihop det med sverige :va

Nope, vet att sticken i spisarna definitivt är olika! Minns nämligen att vi vid ett tillfälle var tvugna att skicka tillbaka en hel j***a trailer med spisar för att grabbarna på lagret i Dk hade råkat plocka spisar med dansk stick istället för svensk. Och det kostade....
Samma med telefonjacken, dom är annorlunda...vår IT-idiot (sorry, men pucko) fr Dk beställde en ny fax till oss på Sv kontor, den kom från Dk direkt. Det första vi fick göra var att fara till Kjell & Co. (reklampaus ehh... :rolleyes: )för att ragga upp rätt stick så vi kunde koppla in makapären...

Men vanliga kontakter är nog som våra faktiskt...har en minnesbild att jag utan bekymmer har laddat mina mobiler på hotellrummen när jag varit på tjänsteresa...

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D