Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Darre skrev:Har inte IRC så jag undrar ifall det är värt att skaffa det pga kanalen?
Många som hänger där?
Mikael Cagiva skrev:jag har en egen kanal som jag hänger på, mycket bra en faktiskt, alltid intressanta diskussioner

Esquina skrev:Hör inte till saken här nu men är det din hojj du har på avataren, ser jävligt smarrig ut, har du ingen större bild![]()
Mikael Cagiva skrev:Javisst, här kommer bilderna på min svart Mito![]()
Esquina skrev:Fy fan, sjukt snygg asså! Vad fick du ge för den där? Köpte du den ny eller begagnad?
, men oftast blir det mest bara stadskörning och cruisande och allmän show-off och där är en toppfart som 120 långt mer än tillräckligt.
Och ja, jag har faktiskt arbetat ganska mycket för att få kapital till den, det är inte bara pappat som betalat den, ca 4000€ är ur egen ficka...Mikael Cagiva skrev:Priset på den blev lite över 60 000kr, en ganska så onödig pryl när den är strypt och allt, men oftast blir det mest bara stadskörning och cruisande och allmän show-off och där är en toppfart som 120 långt mer än tillräckligt.
Ja, jag har ett lån på hojen och i princip så har jag bara rent ekonomiskt sett tagit billånet 2 år för tidigt, när jag är 18 säljer jag Miton och köper ett stycken lämplig bil istället...var det någon som sa Ford Sierra Cossie?![]()
Mikael Cagiva skrev:Priset på den blev lite över 60 000kr, en ganska så onödig pryl när den är strypt och allt, men oftast blir det mest bara stadskörning och cruisande och allmän show-off och där är en toppfart som 120 långt mer än tillräckligt.
Ja, jag har ett lån på hojen och i princip så har jag bara rent ekonomiskt sett tagit billånet 2 år för tidigt, när jag är 18 säljer jag Miton och köper ett stycken lämplig bil istället...var det någon som sa Ford Sierra Cossie?![]()

Pungis skrev:Varför ostryper du inte? Det är ju inte toppfarten man är ute efter..![]()
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin