Iranskt barnprogram

hmm ser ut som ett verk av Hamas för att rekutera självmords bomare för att använda mot Israel med tanke på att slut scenen inerhåller israels flagga och någon kärring säger palestina

KGK skrev:

skrämmande
:3freak

Kan berätta att jag jobbade på en båt för ett par år sen som gick mellan England och Eypten men en resa så skulle vi till Israel och lossa lite skit....

gick iland i israel tog en glass och gick ombord igen inget märkvärdigt tills vi kom tillbaka till Eypten då jag fick sitta i förhör i tre timmar om vad jag hade gjort i Israel och allt detta för en stämpel i passet och en glass som för övrigt inte ens va god :3freak

sen fick jag inet gå iland i eypten vet ej ännu om jag får komma in ilandet men tror det iaf efter som jag har ett nytt pass utan stämplar nu :tungan

låt mej säga så här Muslimer tycker inte om israel Go natt

3 timmar i förhör för en glass :skrämd

hur länge hade förhöret tagit ifall du ätit en Magnum :rolleyes:

med nytt pass så glider du nog förbi med ett smil :tummenupp

Muslimer och Israel verkar vara rena krutdurken :gnissla

Last edited:
Gottis skrev:
låt mej säga så här Muslimer tycker inte om israel Go natt

Jag har fått intrycket att de inte gillar några andra än de dårar som är beredda att tejpa fast en bomb på magen och skrika okvädesord till den stora massan.
Eller var det extremister jag förväxlade dem med nu? Nåja, same shit, different name....

snabbåka skrev:

Lite väl långsökt, ungefär som teorin om att det var USA som sänkte WTC för att Bush hade så mycket aktier och affärsrelationer i/med vapenföretag. :3freak

McB skrev:
Nej, jag menar att detta "iranska barnprogram" inte är något iranskt barnprogram.

Nej men, vad får dig att tro det? Är det troligare att barn sitter bänkade framför en Bjön i blåa brallor som trycker i sig uppåt-tjack som hans langande farmorr tillhandahåller??
:7peta

Skrämmande att folk så förbehållslöst acceptererar sån här dynga som Sanningen bara för att det passar in i deras förskrämda lilla värld.

McB skrev:
Jag ångrar mig. Verkar som att det faktiskt är ett iranskt barnprogram. Skrämmande. Dessutom sänt via den statliga televisionen.

Ångra dig?! Tsss, här på forumet kan man inte ångra sig, har man fel så får man fortsätta samma linje in i absurdum.

Någon som kan översätta vad Chewie menar?
Hans farmor säljer knark och har blåa braller, så mycket hajjar jag.
(Jag kan inte fråga själv för Chewie erkänner sällan att jag inte är på hans ignore som han påstår, och just nu är han på sin vakt)

McB skrev:
Jag ångrar mig. Verkar som att det faktiskt är ett iranskt barnprogram. Skrämmande. Dessutom sänt via den statliga televisionen.

Det tror jag också. Speciellt utan att någon ger mig ett enda övertygande argument till att det faktiskt är sant. Har du hittat såna?

Kalla mig naiv men jag godtar inte en sån här länk som sanningen utan att bli jävligt överbevisad. Man måste hoppas på något ...

Last edited:
Chrille skrev:
Det tror jag också. Speciellt utan att någon ger mig ett enda övertygande argument till att det faktiskt är sant.

Kalla mig naiv men jag godtar inte en sån här länk som sanningen utan att bli jävligt överbevisad. Man måste hoppas på något ...

Översta klippet på: http://www.memritv.org/Search.asp?ACT=S6&P3=9#

Det var den informationen jag kunde hitta. Från den organisation som har gjort översättningen. De är knappast västvänliga och jag ser ingen anledning för dem att ljuga om sånt här.

Vi är överrens här, Chrille. Jag vill lika mycket som du att detta ska vara anti-iransk propaganda, men så verkar ej vara fallet.

Jag uppfattar den som en politisk film, född ur en frustration som många palestinier säkert kan relatera till. Våld föder våld, hat föder hat.. Hela situationen är tragisk.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8