IQ badboll på Mc D?

AleX skrev:
Är den lönen för att du varit duktig eller för att du råkat bli ett år äldre och då enligt avtalet Ska ha högre lön?

Förlåt, jag såg inte det.

1:a höjningen var för att facket krävde höjning 2:a var för att jag bad om det

Miss_Orchidee skrev:
Förlåt, jag såg inte det.

1:a höjningen var för att facket krävde höjning 2:a var för att jag bad om det

1 He he
2 Då får man gratulera

En sista fråga... är det franchaise(stavas inte så) eller vanligt?

AleX skrev:
1 He he
2 Då får man gratulera

En sista fråga... är det franchaise(stavas inte så) eller vanligt?

du jag är så trött så ja vet varken ut eller in nu....

nej men Franchaise är det, det andra är Svenska Mc Donalds

Natti natti

Miss_Orchidee skrev:
du jag är så trött så ja vet varken ut eller in nu....

nej men Franchaise är det, det andra är Svenska Mc Donalds

Natti natti

Där har du hela förklaringen...
Vill du låna mina skor så skriver du likadant sen..

Miss_Orchidee skrev:
jag började på 51,60 kr

sen blev det 54,70 nu är det 62, men det närmar sig en liten höjning igen nu när man blivit kalasansvarig..... antingen får dom höja min lön eller så får dom hitta en fullvärdig ersättare............Good luck till dom.....

och nu fattade jag vad du menade! Tack nu känns dagen lite bättre! :tummenupp

Pinamt dålig lön. Jag tjänar mer pengar genom att sitta och titta på min skärm i 6 minuter. Bra för mig, tråkigt för dig. Life sucks, get a helmet.

McB skrev:
Pinamt dålig lön. Jag tjänar mer pengar genom att sitta och titta på min skärm i 6 minuter. Bra för mig, tråkigt för dig. Life sucks, get a helmet.

Så du tjänar över 100.000:- i månaden då? Grattis!

McB skrev:
Ljug inte; såvitt jag vet är du skiftarbetare. *brrrr*

AleX skrev:
Där har du hela förklaringen...
Vill du låna mina skor så skriver du likadant sen..

Dina skor?? öh.shit jag måste vara blond..........

ps.har jobbat på Svenska Mc Donalds också kom jag på.... i kungsbacka men jävlar vad otrevlig personalen var där, så jag bytte tillbax till mitt gammla kållered igen! :)

McB skrev:

Jag vet, det värsta är att allting är styrt via ålder oxå (eller nästan allt) så även om jag har jobbat där i snart 3 år så kan det komma in sånna som är 18 och genast hamna på högre nivå trotts att dom inte kan ett skit..... :huvet

fråga mig nått jag inte kan.... :confused:

Miss_Orchidee skrev:
Jag vet, det värsta är att allting är styrt via ålder oxå (eller nästan allt) så även om jag har jobbat där i snart 3 år så kan det komma in sånna som är 18 och genast hamna på högre nivå trotts att dom inte kan ett skit..... :huvet

Det är bäst du vänjer dig för så fungerar det nästan överallt. Fast när man är lite äldre så går dom inte på ålder utan då är det vilja att tala inför grupp + vältränad sittfläsk som premieras istället för kunskap :gnissla

Miss_Orchidee skrev:

hmm du e medveten om att du inte ligger långt ifrån mina tankar om det hela?

AleX skrev:
hmm du e medveten om att du inte ligger långt ifrån mina tankar om det hela?

Det är ju helt jävla sjukt! man ska få lön efter hur duktig man är och hur effektiv man är inte efter åldern, vem i helvette har satt dom reglerna??

varför skulle en 18 åring jobba bättre än en 16 åring?? Ok låter ganska dumt, men det finns ju faktiskt undantag. folk som är ambichösa (stavning)

Miss_Orchidee skrev:
Det är ju helt jävla sjukt! man ska få lön efter hur duktig man är och hur effektiv man är inte efter åldern, vem i helvette har satt dom reglerna??

varför skulle en 18 åring jobba bättre än en 16 åring?? Ok låter ganska dumt, men det finns ju faktiskt undantag. folk som är ambichösa (stavning)
Folk som är "ambichösa" jobbar inte på McD, de går i skolan och lär sig stava så att de slipper jobba på McD.

Ursäkta, men man blir lite trött på omogna inlägg om hur orättvis världen är från en 16-åring... :3freak

Ninjaboy skrev:
Folk som är "ambichösa" jobbar inte på McD, de går i skolan och lär sig stava så att de slipper jobba på McD.

Ursäkta, men man blir lite trött på omogna inlägg om hur orättvis världen är från en 16-åring... :3freak

Ursäkta att jag råkar gilla att jobba mer än att gå i skolan. jag pluggar faktiskt även om jag inte känner för det, och jag ser inte riktigt det omogna i inlägget, tror att det är ganska många andra som håller med om att lön ganska offta inte borde vara ålders rellaterat.

och för att rätta dig så är jag 17. och som 17 åring är det ganska ambitiöst att ens ha 1 jobb. jag har 2 + skola.

anledningen till att jag både jobbar och går i skolan är att jag vill köra mc och jag gör allt jag kan för att kunna ha kvar min hoj, och om det betyder att jag måste ta ett "skitjobb" på McD som du verkar tycka att det är så fine, jag kan leva med det.

häromdan så va ja o beställde elmaco o fick ingen krydda, is(fast ja beställda utan), fick betala 20 kr för mkt, samt att det inte va den nån sån där sås/dressing på elmacon som gör att den smakar nåt. fuckon!

HanneZ skrev:
häromdan så va ja o beställde elmaco o fick ingen krydda, is(fast ja beställda utan), fick betala 20 kr för mkt, samt att det inte va den nån sån där sås/dressing på elmacon som gör att den smakar nåt. fuckon!

Ha, då e det bevisat! Det är inte bara på Mc D här i lkpg som de hasslar en :D

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back