Köpte även en Ipod Shuffle. Funkar perfekt, enkel att förstå sig på. Batterierna håller länge.
Ipod Shuffle är hur bra som helst då den är liten och smidig. Enda problemet är att det är så svårt att byta låt under färden har jag märkt av erfarenhet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köpte även en Ipod Shuffle. Funkar perfekt, enkel att förstå sig på. Batterierna håller länge.
Hmm, jag tycker det känns poröst med musik när man kör. Känns lite som om man tappar kontroll, eller är det en vanesak?
Jag tycker det är överlägset att höra radfyran vråla.. men det kanske bara är jag det.
Förstår dock folk som gillar att ha mp3![]()
Och detta är ingen tråd för att uppmuntra kassa förare med dålig simultanförmåga att köra hoj med musik. Gäller att ha mer koll i speglar, mer hänsyn till trafiken samt avstånd till framförvarande och ett bra framförhållningssätt. Denna video kanske kan avskräcka från att köra över sin förmåga: http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=22034
Jag skulle då inte vilja överleva om jag körde ihjäl ett barn bara för att jag ville köra hoj över min förmåga eller verka cool
Refused
exempelvis låten symbols
hoj med musik är riktigt jävla gött.
Nått annat är snowboard med musik, det är fan en helt annan upplevelse än snowboard utan musik
J
jag orkar inte leda mer på SUG-YOUTUBE (Finns ju så mycket skit där, ibland kan man inte hitta en bra clean originalvideo...):
ZZ-TOP, Scorpions, Whitesnake m.fl.
Och detta är ingen tråd för att uppmuntra kassa förare med dålig simultanförmåga att köra hoj med musik. Gäller att ha mer koll i speglar, mer hänsyn till trafiken samt avstånd till framförvarande och ett bra framförhållningssätt. Denna video kanske kan avskräcka från att köra över sin förmåga: http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=22034
Jag skulle då inte vilja överleva om jag körde ihjäl ett barn bara för att jag ville köra hoj över min förmåga eller verka cool
Hmm, jag tycker det känns poröst med musik när man kör. Känns lite som om man tappar kontroll, eller är det en vanesak?
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |