iPhone-tråden

Den här appen måste man ju bara ha på nyår:
[YOUTUBE-ID]Okn-qO5nPmY[/YOUTUBE-ID]

Var i Gbg, eller på vägen till Gbg från Tidaholm, köper man en ny skärm (4)?
Helst idag :gnissla

Bifogat

• bild.JPG
    bild.JPG
    123.6 KB · Visningar: 128
Kan man stänga av funktionen där man kan flytta in ikoner i mappar, så fort jag ska flytta nån ikon så ska den lille rackaren prompt in i en annan.
Ja, jag har feta fingrar.

Kan man stänga av funktionen där man kan flytta in ikoner i mappar, så fort jag ska flytta nån ikon så ska den lille rackaren prompt in i en annan.
Ja, jag har feta fingrar.

Det är ju bara att hålla kvar och flytta fingret lite så glider ikonerna isär igen, det är ju bara om du släpper när den föreslår en mapp som det blir så.

Har du allrisk/drulle på hemförsäkringen?

Jo, med självrisk på 1500:-

Hittar ställen i Sthlm dit man postar nallen, så byter dom och skickar tillbaka den igen för under 1500:-.

Funderar dock på att grejja en från ebay, vet bara inte vilken skärm som är bra (original!?). Massor med kinakopior...

Jo, med självrisk på 1500:-

Hittar ställen i Sthlm dit man postar nallen, så byter dom och skickar tillbaka den igen för under 1500:-.

Funderar dock på att grejja en från ebay, vet bara inte vilken skärm som är bra (original!?). Massor med kinakopior...

Risken är jävligt stor att du åker på nåt kinaskit..

Få den bytt för under 1500kr är antagligen inte orginaldisplay. Passa dig riktigt noga då displayen är snoppdyr till ip4

Jag hade hämtat ut en ny telefon för 1500kr, utan snack!

Tänkte bara slänga iväg ett varningens finger att väckarklockan på iPhone verkar (återigen) inte fungera, problemet ska dock lösa sig själva den 3/1.

Tänkte bara slänga iväg ett varningens finger att väckarklockan på iPhone verkar (återigen) inte fungera, problemet ska dock lösa sig själva den 3/1.

Ahaaaa, det är därför jag aldrig vaknade när jag powernappade igår .. :o

Hmm, började jobba 11.00 och vaknade med 13.00 utan att klockan ringt, börjar bli dags att fakturera apple :D

Eller också accepterar man att buggen finns och använder en alarmapp?

Är det inte nått i klockfunktionen som buggar?

Funkar verkligen 3e partsalarm då?

Sen måste man ju ha 3e partsalarmappen igång i bakgrunden..

alarm-vackarklocka-vit__0099243_PE240965_S4.JPG

9:- på Ikea

Faktum är att jag använder ifånen till väckarklocka 99%.
4800kr för en dålig väckarklocka :yoparty

Jag använder själv telefonen också, men tidigare använde jag en annan, gammal telefon enbart som väckarklocka.

Den hade så bra schemaläggningsmöjligheter och ljud för larmen, och var jävligt krånglig att stänga av i halvvaket tillstånd :D

Notera att buggen inte förekommer ifall man har ett återkommande alarm (min är nästan alltid inställd på att ringa på mån-fre och då fungerar alarmet alltså).

Notera att buggen inte förekommer ifall man har ett återkommande alarm (min är nästan alltid inställd på att ringa på mån-fre och då fungerar alarmet alltså).

Mjo, men efter förra buggen ändrade jag alla till att inte vara det ;)

Någon som känner till en app som gör att man kan hålla ordning på sina vänner?

Om man tex. är på en mässa, dricker öl och hittar nåt kul att kika på så lyckas man ju alltid tappa bort dom andra.

Hade varit supersmart om telefonen då larmar och visar hur man ska hitta tillbaka till dom andra igen.

Back