iPhone-tråden

Vad innehåller 4.2.1 mer än en annan ikon för röstmemo?
Jag hittar inget nytt.

Kör utan JB också. Som vanligt så dubblades iPhonens hastighet av en uppdatering, samt blev minns tre gånger så snabb jämfört med samtliga Android-lurar :D

Airplay funkade kanon, gick även att köra spotify från luren och få den musiken att strömmas via airplay!
Airport Express ihop med airplay är klockrent!

Menar du med JB? Jag har utan och det fungerar fint.

Kör JB med 4.2.1. Tänk på att vänta om du kör MobileSubstrate tveaks som hookar in sig i SpringBoard. Då kommer det inte att fungera! SpringBoard kommer att starta i Safe Mode.

Kör JB med 4.2.1. Tänk på att vänta om du kör MobileSubstrate tveaks som hookar in sig i SpringBoard. Då kommer det inte att fungera! SpringBoard kommer att starta i Safe Mode.

Jag körde jailbreak nästan hela tiden med min 3G men hittills har jag inte jailbreakat min 4:a. Vi får se senare.

För övrigt var det löjligt lätt att sälja en 3G 16GB. Såld på mindre än 24 timmar för 2500 kr, jag fattar inte att det var sånt intresse. Undrar hur det går att sälja en Android-lur som är 12 generationer gammal efter 3 månader..? :D

Vad innehåller 4.2.1 mer än en annan ikon för röstmemo?
Jag hittar inget nytt.

Det handlar nog mer om optimering osv. än grafiska saker.
Och så Airplay såklart - har du iPod igång så ser du en ny ikon längst ner till höger, klicka på den så kan du välja att spela upp musiken i mobilen, i hörlurarna eller streama till det WiFi du sitter i.
Inte provat det själv men verkar schysst :)

Jag körde jailbreak nästan hela tiden med min 3G men hittills har jag inte jailbreakat min 4:a. Vi får se senare.

För övrigt var det löjligt lätt att sälja en 3G 16GB. Såld på mindre än 24 timmar för 2500 kr, jag fattar inte att det var sånt intresse. Undrar hur det går att sälja en Android-lur som är 12 generationer gammal efter 3 månader..? :D

Jag sålde en htc hero som jag köpt av Swedie (klandra mig inte, jag behövde en tillfällig lur under ett par veckor, så det var ett bra tillfälle att testa andoid). Det tog faktiskt inte mer än 1-2 dagar. Dock är iphone 3G en mer utdaterad modell än heron var då.
Appleprylar säljer!!
Satte ut en annons på min gamla imac 24" kl 22.30, vid midnatt var den såld. Dagen efter var det flera som ville komma och "plocka upp den". Priset var 8500kr och imacen var från 2007. Sjukt.

Jag kan inte ringa med facetime, fler som har det "problemet"?

När man är inne i en kontakt ska det finnas en ruta precis som "skicka sms". Jag har aldrig någon :(

Jag kan inte ringa med facetime, fler som har det "problemet"?

När man är inne i en kontakt ska det finnas en ruta precis som "skicka sms". Jag har aldrig någon :(

För att ringa med facetime måste du vara ansluten till ett Wifi-nät. Dubbelkolla så den visar att den är det innan du testar ringa.

Det handlar nog mer om optimering osv. än grafiska saker.
Och så Airplay såklart - har du iPod igång så ser du en ny ikon längst ner till höger, klicka på den så kan du välja att spela upp musiken i mobilen, i hörlurarna eller streama till det WiFi du sitter i.
Inte provat det själv men verkar schysst :)

Hittar ingen ikon där :va

Japps, vi var förvisso i samma wifi-nät, men den telefonen fick upp en facetime-ruta.

Jag har JB, det har inte han.

Skall inte spela någon roll, har själv testat inom samma wifi och det gick utan problem. Provat att starta om båda telefonerna innan?

Med den JB'ade skall du ju kunna med "My3G" kunna ringa facetime utanför ett wifinät tom.

Back