Går och funderar på en Jabra BT3030 (sån där dogtag).
Någon här som kör den till sin iphone som kan tänka sig att ge en liten recension?
Jag lyssnar MYCKET på musik men är så evinnerligt trött på att alltid ha dessa sladdar ur fickorna som jag fastnar i överallt, trasslandet med att bara joxxa med dem får mig att bli skogstokig ibland. De handsfree jag hittills använt har varit bra på just det, handsfree, men då det kommit till musiken så är ljudet oftast för klent, kolla bara på orginallurarna... vilket har gjort att jag hellre kör med mina vanliga musikpluggar "nocs".
Iaf, jag vill ha, blåtand, helst inga sladdar runt telefonen, bra ljud när jag lyssnar på musik dvs in-ear-pluggar, och sist men inte minst möjligheten att tala i telefon på den. Dogtag grejjen är lite geeky men tycker ändå att funktionsmässigt så verkar det smart att ha kontrollerna på en halskedja typ.
Har inte hunnit scanna av marknaden helt, har för mig jag såg en sån i en Telenorbutik där de ville ha 800:- På Jabras webshop vill de ha 70 euro. Var köpte du din och isf för hur mycket?
Bu eller bä?