iPhone-tråden

För er som missat det så låser nu ultrasn0w upp både 04.26.08, 05.11.07, 05.12.01 och nya 05.13.04. Bra jobbat!

Titta in i App-store med jämna mellanrum efter uppdateringar. Har fått iOS4-stöd på 6 appar under natten/dagen här redan.

Inga fler som har probs med att få ner iOS4? Får bara ner några MB sen stannar det av. Kanske är fler än jag som vill uppdatera iofs.

Fortfarande samma fel :mad:
Får ner mellan 20 och 110 MB sen säger underbara iTunes att jag inte har nån internetuppkoppling.
Någon som har nån idé?

Du skall ha abonnemang ja, men du byter kanske lur oftare än 24månader emellan...?

Nu har jag iofs inte gjort det den här gången, men så är det första gången jag haft en lur längre än 12mån också.

Jo visst är det så, jag har bindning på min 3GS 24 månader, nu ca 12 kvar. Så vill man köpa ny innan bindningen går ut så blir det ju till att casha telefonen..

Jo visst är det så, jag har bindning på min 3GS 24 månader, nu ca 12 kvar. Så vill man köpa ny innan bindningen går ut så blir det ju till att casha telefonen..

El så caschar du upp vad du har kvar på den förhöjda avgiften. O förlänger befintligt abbo..

Fortfarande samma fel :mad:
Får ner mellan 20 och 110 MB sen säger underbara iTunes att jag inte har nån internetuppkoppling.
Någon som har nån idé?

Har du 3gS:en?

Har nu laddat ner och det gick betydligt snabbare än när killen gjorde det som har den äldre modellen.

Medans andra telefoner blir mer o mer omoderna ju mer man har dem så känns det nu som man har en ny, många nya saker jag gillar :)

Back