iPhone-tråden

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
iPhone 3G/3Gs ägare se hit!

Mark skrev:
Kan den appen isf. ligga i bakgrunden eller måste den vara aktiverad?
Det är bara en del av de inbyggda apparna som fungerar i bakgrunden.
Du får vänta tills OS4 släpps i sommar och de anpassade apparna för detta.
 

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1
En app jag rekommenderar är "Heyway" där man kan skicka en förfrågan till en polare om vart han befinner sig. Så får han en popup där han antingen kan skita i att skicka sin position eller inte. Då får man upp på kartan vart han är. Sen kan man skicka sin egen position där polarn får ett pling och upp på kartan. Najz prog... kan man även öppna polarns position med maps och navigera dit.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Har fått tips om att det ska finnas program som fungerar som Laptimer mha GPS:en.

Förslag/tips?

Eftersom tidtagning ofta är förbjudet så vore det bra om man bara kunde lägga luren i fickan och sen sköter den allt själv.
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Stort tack till Kwasten som hjälpte mig få igång min lur igen.. Synd bara att jag fick ny programvara så de inte går att ta bort operatörslåset :(
 

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Jag har installerat Harry's laptimer och ska prova den på Gotland tänkte jag. Verkar lovande iaf, sen hur det blir på fältet återstår ju att se...
 

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Du har inte ett Jabra ARROW? Jag har feta problem med det tillsammans med min SE X1-lur. När det funkar är det kalas med autovolym m.m. men det känns rätt opålitligt. Blir nog att lämna in och byta ut. Fast jag tror mer att det är BT, som fenomen, som är felet...

Nån som upplevt att iPhonen tappar kontakten med trådlösa headset?
Har ett Jabra, och det förlorar kontakten stup i kvarten.
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Vad heter appen så man kan multitaska?

Finns de nån app som kollar med eniro vem ett telefonnummer tillhör, när det ringer? En polares android gjorde det.. Me want!
 

sportbike

Guest
Du har inte ett Jabra ARROW? Jag har feta problem med det tillsammans med min SE X1-lur. När det funkar är det kalas med autovolym m.m. men det känns rätt opålitligt. Blir nog att lämna in och byta ut. Fast jag tror mer att det är BT, som fenomen, som är felet...

Nej, ett JX 10.
Men nu köpte jag ett nytt stereoheadset från Sony Ericsson som jag vet funkar bra, men i vissa lägen tappar den konstant kontakten.
För att i nästa sekund ha en räckvidd på nästan 20 meter när man pratar i det :va
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
Vad heter appen så man kan multitaska?

Finns de nån app som kollar med eniro vem ett telefonnummer tillhör, när det ringer? En polares android gjorde det.. Me want!

Jepp, du skall ha Backgrounder + Pro-Switcher
så du kan ha appar i bakgrunden samt pro-switcher för att byta mellan apparna "safari-style".

Sen för att få koll på vem det är som ringer till dig, när du inte har dem i din telefonbok, så heter den appen "WhoIsCalling". Den söker på eniro/hitta.se/vemringde/ osv osv...

Alla apps är för JB'ade lurar.

:tummenupp
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Jepp, du skall ha Backgrounder + Pro-Switcher
så du kan ha appar i bakgrunden samt pro-switcher för att byta mellan apparna "safari-style".

Sen för att få koll på vem det är som ringer till dig, när du inte har dem i din telefonbok, så heter den appen "WhoIsCalling". Den söker på eniro/hitta.se/vemringde/ osv osv...

Alla apps är för JB'ade lurar.

:tummenupp

Fett! Hittade förresten ett riktigt bra telenorabonemang igår som jag slog till på =)
 

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Africa Twin
En app jag rekommenderar är "Heyway" där man kan skicka en förfrågan till en polare om vart han befinner sig. Så får han en popup där han antingen kan skita i att skicka sin position eller inte. Då får man upp på kartan vart han är. Sen kan man skicka sin egen position där polarn får ett pling och upp på kartan. Najz prog... kan man även öppna polarns position med maps och navigera dit.

Tack för tipset!
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
En app jag rekommenderar är "Heyway" där man kan skicka en förfrågan till en polare om vart han befinner sig. Så får han en popup där han antingen kan skita i att skicka sin position eller inte. Då får man upp på kartan vart han är. Sen kan man skicka sin egen position där polarn får ett pling och upp på kartan. Najz prog... kan man även öppna polarns position med maps och navigera dit.

Riktigt trevligt program... jag och frun kör det mycket. :)
 

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Förjefla synd att det här inte lirar men det är svårt att veta om det är telefonen, headsetet eller BT i allmänhet som jävlas. En kille på jobbet som jobbat med telecom tycker att det bara är att räkna med att BT inte är 100% fungerande. Nu blir det ännu en reset och nollställning men jävlas det igen så lämnar jag tillbaka skiten.

Nej, ett JX 10.
Men nu köpte jag ett nytt stereoheadset från Sony Ericsson som jag vet funkar bra, men i vissa lägen tappar den konstant kontakten.
För att i nästa sekund ha en räckvidd på nästan 20 meter när man pratar i det :va
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top