iPhone-tråden

Spelar rätt mycket Uniwar med mina iphonebegåvade kompisar. Definitivt värt att kolla upp för den som gillar turnbaserad strategi.

sporthoj.com iphone app?

Hade det inte vatt nice med en SH app oxo ?
Jag röstar för, nån som är käck o slänger ihop en och gör en PR-kampanj ala thankyousteve ? :D

Sitter och leker med iphonen nu och kan inte bestämma mig för om jag ska köpa tomtom eller navigon. Försöker hitta info men får inte reda på om Navigon varnar för fartkameror också vilket tydligen tomtom gör. Överlag verkar Navigon ha fått bättre recensioner men utan fartkameravarnare känns det som om tomtom är bäst i alla fall.

Någon här som vet mer?

Tack, verkar som om Navigon varnar för fartkameror enligt en kommentar på den sidan så det blir nog Navigon

Tack, verkar som om Navigon varnar för fartkameror enligt en kommentar på den sidan så det blir nog Navigon

Japp, det är inbyggt från början, och fungerar klockrent. Jag har provat både TomTom och Navigon, och numera har jag bytt favorit till Navigon. Enda fördelen TomTom har just nu är att deras kartor för tillfället är bättre uppdaterade. Men det kan ju ändra sig till nästa version, då kan ju plötsligt Navigon ha färskare kartor.

F.ö. verkar Navigon lagt ner jobb på att äntligen få hastighetsvarningarna att stämma i senaste versionen. Har kört runt lite i mellansverige nyligen, och det verkar funka bra numera.

E det någon som har tips om bättre usb-kabel till fönen? Orginalet sjunger verkligen på sista versen nu, de kunde väl gjort den lite kraftigare tycker jag.

Navigon funger ju finfint! Inga problem alls med långsam uppdatering av gpsen tycker jag.. Körde till närmsta fartkamera också och mycket riktigt upplyste den mig om det!

Överlag är jag en idiot när det gäller datorer och telefoner men den här prylen är ju duktigt lättbegriplig! Jag som -aldrig- har suttit vid en mac eller ens har använt iTunes lyckades lägga in musik och synka den med mailen. Så att den saknar värstingprestanda bryr jag mig faktiskt inte om...

Fan, köpte telefonen för några veckor sedan men har inte riktigt haft tid att leka med den ordentligt förrens nu i helgen... och jävlar vilken rolig pryl! Enda negativa skulle väl vara den extremt korta usb-kabeln som följde med. Jag hoppas det finns längre att köpa så är lyckan gjord...

Nån som vet om den kopplar ner wlan-anslutningen när man låser displayen?
Tycker mig se att den letar wlan-nät varje gång man låsr upp den.
Hittar ingen info på hemsidan.

Nån som vet om den kopplar ner wlan-anslutningen när man låser displayen?
Tycker mig se att den letar wlan-nät varje gång man låsr upp den.
Hittar ingen info på hemsidan.

Installera insomnia från cydia om du inte vill att den ska koppla ned wlan när du låser luren. :tummenupp

Inte nu igen... men men, jag svarar väl då.

Jo, det finns en browser, men det finns apps som gör forumläsandet ännu enklare och mer anpassat till 3"skärmen.

Men är det inte ganska kontraproduktivt att ha en app för varje internetsida istället för att ha en bra webbläsare med bokmärken?

En app för SH öppna, kolla, stäng
En app för facebook öppna, kolla, stäng
En app för Blocket öppna, kolla, stäng
En app för tv.nu öppna, kolla, stäng
En app för yr.no öppna, kolla, stäng
En app för youtube öppna, kolla, stäng

Istället för att som vid datorn klicka sig vidare via bokmärken, surfa i flikar och ha flera saker uppe samtidigt och växla mellan.

Jag tycker det verkar som att det utvecklas appar för appandets skull istället för att lägga krutet på att göra en bättre webbläsare (om det nu behövs, jag har surfat så lite med Iphone) som fungerar bra att göra allt med.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT