iPhone-tråden

hur skapar man mappar att slänga sina appar i..?

börjar bli många nu :)

någon som kan tipsa om en bra webshop för skal och div tillbehör till 4:an ?

Behöver en bra portabel bilhållare bland annat.

Motocycle Rides GPS som bara innehåller rutter för Australien och Nya Zeland kommer att kunna hantera även andra länder i nästa version när den släpps :tummenupp

Gör ditt "eget" väder med Weddar.
Fungerar efter samma princip som Waze. Dvs. användarna av appen rapporterar själva till varandra hur läget är just nu.

Vet inte hur mycket nytta en sådan App kommer att göra då prognoser knappast går att göra.
Å andra sidan, om tillräckligt många rapporterar så kan man ju navigera runt lokala regnväder när man ska ut :yoparty

55e0471e-10e0-5592.jpg

Sååå... om man har en iPhone och använder Spotify mycket... och vill koppla den spela trådlöst till en vanlig stereo hemma. Typ via wifi eller bluetooth - förslag på mottagare vid stereon?

Sååå... om man har en iPhone och använder Spotify mycket... och vill koppla den spela trådlöst till en vanlig stereo hemma. Typ via wifi eller bluetooth - förslag på mottagare vid stereon?

Jag kör med belkin bluetooth music receiver för 400 spänn, duger gott för mig. Ser att den billigaste på prisjakt ligger på 295.

Nu är det dags att byta 3:an mot en 4:a.
Då är frågan: hur kopierar jag alla kontakter i luren till Windows-kontakter?
Alltså, från en full lur till en tom dator, so to speak.
Sist jag provade försvann allt.
Tips?

Nu är det dags att byta 3:an mot en 4:a.
Då är frågan: hur kopierar jag alla kontakter i luren till Windows-kontakter?
Alltså, från en full lur till en tom dator, so to speak.
Sist jag provade försvann allt.
Tips?

Det kan du ställa in i sync inställningarna, min plockar automagiskt över alla ändringar från telefon till dator när jag synkar

När du kopplar den i iTunes där du kan ställa in vad du vill att synca, kontakter osv.

Sen höger klick på den och gör backup, sen när du kopplar ny lur bara återställa backup från gamla till den och du får exakt kopia av gamla

När du kopplar den i iTunes där du kan ställa in vad du vill att synca, kontakter osv.

Sen höger klick på den och gör backup, sen när du kopplar ny lur bara återställa backup från gamla till den och du får exakt kopia av gamla

Det gjorde jag senast när jag köpte en ny 3:a efter att ha förstört den gamla, men eftersom jag inte hade några kontakter alls i datorn, raderade den alla i telefonen när den synkade.

Jag vill sortera mina bilder i Olika "mappar". Någon gång i tiden har jag lyckats skapa ett album vid sidan av kameraalbumet, men det var nog genom datorn. Går det att göra direkt i telefonen?

någon som kan tipsa om en bra webshop för skal och div tillbehör till 4:an ?

Behöver en bra portabel bilhållare bland annat.

Kolla in ebay.com. Jag beställer alla min iphoneprylar där. köpte 15 skyddsfilmer, 2 billhållare,, 2 hållare till styret på mc'n för 11 dollar inkl frakt. Under 80:- m.a.o. Helt sjukt billigt. Har beställt flera gånger 10-14 dagars lev.tid från hongkong. Köp från etablerade försäljare så blir man inte blåst. (Å andra sidan, blir man blåst på några tior så är det ju inte hela världen)

Ex. bilhållare iphone 4, fri frakt. 1,82 $ typ 13:-
http://cgi.ebay.com/New-Car-Mount-S...019833?pt=PDA_Accessories&hash=item1e634d2839

Last edited:
ladda ner RedSnow och bara följa instruktioner

http://blog.iphone-dev.org/

Tack! Det verkar fungera, den håller på att "moving applications" nu

Mycket enklare jailbreak än den jag försökte med (och misslyckades) med tidigare :)

Läste föresten något om att ifall man stänger av telefonen så kommer inte cydia fungera. Kan man stänga av den och sen starta utan problem?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park