Då streamar du inte nätradio ofta va?
Hade själv 750mb första månaden och då lyssnade jag 2-3 dagar streamat på jobbet.
(har 10Gb/mån)
Jo, men det gör jag på jobbdatorn (Bandit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då streamar du inte nätradio ofta va?
Hade själv 750mb första månaden och då lyssnade jag 2-3 dagar streamat på jobbet.
(har 10Gb/mån)
Jo, men det gör jag på jobbdatorn (Bandit).
Okej, har elak proxy ivägen på jobbet![]()
Du som inte är intresserad av att jailbreaka din iPhone kan bara hoppa över det här inlägget.
Ja, för er som väntat på ett nytt jailbreak till ios4.1 behöver nu om allt går som det skall, bara vänta till på söndag, runt 12-tiden (svensk tid), 10 över 12 närmare bestämt. Greenpois0n släpps av chronic dev team
2010-10-10 kl 10:10 (AM)
Jailbreaket kommer inte kunna jailbreaka de äldre telefonerna (nu rann det till för valmers) utan enbart iPad, iPhone 4 samt fjärde generationens iPod Touch. JB't sägs vara untethered, återstår att se, har varit lite fram och tillbaka på den punkten och man har sagt att det skall bli en överaskning.
Dags att sätta sig och börja göra en lista på de apps / tweaks man skall ta ner igen från Cydia![]()
p0sixninja skrev väl att det ska bli en överraskning
en fråga: någon som vet ett pålitligt ställe som har en pwnad 4.1 ipsw för 3gs?
Ja, för er som väntat på ett nytt jailbreak till ios4.1 behöver nu om allt går som det skall, bara vänta till på söndag, runt 12-tiden (svensk tid), 10 över 12 närmare bestämt. Greenpois0n släpps av chronic dev team
2010-10-10 kl 10:10 (AM)
JB't sägs vara untethered,
EDIT: Untethered betyder att du kan starta upp mobilen med on/off knappen istället för att koppla in den till datorn och starta via blackra1n/greenpois0n.
Hittar inte lika många anledningar att JB'a min iPad ännu, saknar folders som bara fan på den, så det skulle vara det då.
Men det får du väl om en månad när 4.2 kommer.
För mig är det helt oacceptabelt att inte kunna starta om telefonen utan en dator. Även om jag egentligen aldrig startar om den ändå så är det något som är fel i dessa JB. För mycket kompromiss för min smak.
Med 4.2 till paddan nästa månad så kommer inte söndagens JB (om jag nu bestämmer mig för att köra på det) att fungera väl?
Och jag är lite inne på din linje, det bär emot något fruktansvärt med tethered.
jo jag skrev väl att det skulle bli en överaskning?
(men allt pekar ju på att det skall bli untethered)
hur som helst, nu är det inte en överraskning längre, det är avslöjat att det blir untethered.
En kompis hade en rätt cool app. Om man slog in fel lösenord för att låsa upp telen så tog den en bild och mejlade + gps-kordinater.. Fiffigt
Ryktas att det kommer ett jailbreak för oss fattiga jeflar som inte har en 4a än![]()
Ryktas att det kommer ett jailbreak för oss fattiga jeflar som inte har en 4a än![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |