Tjejen köpte den i Thailand för 500:- så jag har inte räknat med att den ska funka lika bra som en vanlig ny mobil.
Den fungerar dock bra utomhus, då med full mottagning, men så fort man kommer inomhus så dör mottagningen. Jag sitter ändå 50 cm från ett fönster på mitt kontor och har nada/ 1 plup mottagning.
Annars gillar jag mobilen, snygg, blir dock en dödsfälla om man ska slå en pling medan man kör bil

:touchscreen
Lite mer info.
"
Här har du en jätteliten mobiltelefon. OBS.!!! Det här är ingen Iphone,men den ser ut som en Iphone men den är mycket mindre i storleken samt att den har plats för 2 st sim kort som kan vara aktiva samtidigt. Telefonen har funktioner som : Bluetooth 2.0,MP3,MP4,FM radio,SMS,MMS och mycket mera. Alltid 1 års garanti.
MINI phone, dual SIM dual standby, FM,e-book
MINI phone comes!simple and dreamy design, MINI phone body,
dual SIM dual standby,FM,e-book
Operating Frequency: GSM Network Frequency: 900/1800MHz
SIZE(L×W×H): 85×48×11mm Weight/package: 110G
Color: silver+black Talk time: 120-160m
Style: Handwritten Standby time: 100-140h
Key words:MINI phone, dual SIM dual standby, FM,e-book
Additional features
Language: English
LCD Size: 2.4 inch, 260 thousand color; PX: 240×320px
Ringtone: 72 chord; Ringtone format: mp3, mp4
Music: play mp3 at background
Video: 3GP,MP4
FM radio: FM stereo, can play outside without earphone
Camera: 1.3 MP support to shoot video with sound,the time depends on the storage
Rom: 494K/1GB , can extend TF card to 2GB, Document management
Data Transfer: USB data wire/card-reader/bluetooth (file transmission,voice, stereo)
Standby Photo: jpg, gif
Main features
Telephone directories: 500 groups, incoming ringtone, group ringtone, incoming call with photos
SMS & MMS: 100 messages, 100 MMS
Schedule power on/off: support auto start/close
Alarm clock: 5 groups
Games: 2 common games
More information: MP3/MP4/Handsfree/SMS group sending/Voice recorder/WAP/Handwritten input/Radio/Bluetooth/GPRS download/MMS/Memory extended/E-book/dual sim dual standby dual bluetooth/IP dialing/calendar/alarm clock/calculator/stopwatch/world time/memo
Pris 1 699 SEK inkl. moms "
// Linus