iPhone Java/jailbreak

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
Hej!

Finns det någon som vet hur man installerar Java på en iPhone?

Jag har spenderat ca 7 timmar på nätet med allt från olika tips och YouTube filmer som inte fungerar till program som kraschar och porr-reklam.

Är det någon som kan en steg-för-steg lösning som fungerar? Detta håller på att driva mig till vansinne. Jag vill ju bara ha Java till telefonen inget annat.

Pretty please with sugar on top...hilfe :)

Java i webläsaren? Undrar om inte Skyfire har stöd för Java, den har iaf stöd för flash.

Varför skall ni ge er på och försöka förbättra det som redan är fulländat...
:rolleyes:

2hhehjt.gif

android.png

Har inte själv kollat upp detta MEN logiken säger mig att ingen person/organisation har byggt en komplett fungerande Java Runtime Environment (det som SUN brukar tillhandahålla), alltså den "tolk" som laddar hem java-koden och oversätter till native-iPhone kod etc..samma sak med Flash. Apple har i sitt mjukvaruavtal förbjudit sådana program och att någon som ett hobbyprojekt bygger en JRE som dessutom kräver att telefonen är knäckt är föga troligt.
Köp en annan telefon om du behöver Java/Flash.

Det är nog Flash du saknar?

Flash går att lösa i Safari (frash) men även jag har letat lite efter Java. Verkar som om det fanns tidigare men av någon anledning inte nu längre.

Synd att Apple är så motstridiga mot både Flash och java. Tappar en hel del möjligheter när man surfar.

Både ja och nej att det är synd.

Vill man döda en gammal dålig standard gör man det inte genom att utesluta den, utan genom att presentera något bättre som gör den gamla överflödig...

Jag ser gärna att nya saker utvecklas efter nya standarder, medans jag vill ha stöd för dom gamla.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back