Iphone hörlurar...vilka?

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Ska helst inte kosta över 1000kr samt sitta bra i öronen måste vara sådana "in ear" då jag ska ha dom när jag jobbar samt tränar.
Föredrar igentligen stora hörlurar eftersom det blir bäst ljud, men det blir galet varmt om öronen.
Kan tillägga att jag får ont i öronen av vanliga iphone hörlurarna.

Jag moddade org. lurarna som följde med iphonen, så man behöll fjärren med volymkontroll och lödde dit: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=27749
De låter mkt bättre än sitt pris och kostar ingenting. Dessutom en rätt snygg lösning. Instruktioner finns på youtube.
Hade V-moda headset innan, som även dem rekommenderas.

Själv beställde jag från Zagg.com, om du skriver in din mailadress i deras ipad give away så får du en rabattkod på allt från 10-50% och då blir det billigt... jag fick 50% och beställde i torsdags förra veckan och såg i helgen att de blivit skickade.

Folk på 99.se (macforum) är riktigt nöjda med de lurarna.

Några jag inte kan rekommendera är Nocs NS200 på Teknikmagasinet, jag har förbrukat 4st på kort tid och polarn 3st...

Shure SE 102 eller Bose TriPort 1E får du lättunder 1000 lappen. Bose mer bas.

Själv beställde jag från Zagg.com, om du skriver in din mailadress i deras ipad give away så får du en rabattkod på allt från 10-50% och då blir det billigt... jag fick 50% och beställde i torsdags förra veckan och såg i helgen att de blivit skickade.

Folk på 99.se (macforum) är riktigt nöjda med de lurarna.

Några jag inte kan rekommendera är Nocs NS200 på Teknikmagasinet, jag har förbrukat 4st på kort tid och polarn 3st...

Nice tack så mkt blev ett par från zagg. :tummenupp

Jag är också på jakt efter ett par trevliga hörlurar, MEN, jag vill ha en liten kontroll på sladden så att man kan byta låt också, och inte bara justera volymen.

Kan erkänna att jag inte lagt överdrivet med energi på att leta själv, men om någon har något tips så är jag idel öra :)

Jag är också på jakt efter ett par trevliga hörlurar, MEN, jag vill ha en liten kontroll på sladden så att man kan byta låt också, och inte bara justera volymen.

Kan erkänna att jag inte lagt överdrivet med energi på att leta själv, men om någon har något tips så är jag idel öra :)

Två tryck på svaraknappen för nästa låt och tre för föregående låt. Standard på alla headsets till iPhone.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park