Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehe jaja man får ju se det positivt, men som sagt, om man endå brukar lägga en femhundring på samtal varje månad och tar ett abb med pott där du inte ger nått för själva telefonen så är det ju nästan gratis.. Ringer du däremot normalt för en hundring så är det ju inte så billigt.
Intressant synpunkt!Är i samma sits, men väntar nog på Desire HD som dom presenterar 15:e september![]()
499:- X 24 månader blir 11 976: -. Ringer du garanterat för 499: - varje månad så kostar telefonen ingenting... eller? Tänker jag rätt när jag säger att telefonen kostar beloppet från vad den kostar kontant upp till 11 976: - som du betalt efter 2 år?
Intressant synpunkt!
Någon som hört "rykten" om vad som är bättre med den samt eventuellt kontantpris?![]()
http://www.mobil.se/nyheter/HTC-Desire-HD-ny-modell-fran-HTC-1.367123.html
den kommer hamna på runt 6-6500 som alla andra nya topoftheline lurar från htc![]()
Nja det är ju pengar man endå ger till telefon bolaget.. Det du åker dit på är ju att du låser dig till ett visst bolag. Ringer man för 499.- eller mer varje månad så är ju abonnemanget bra även utan telefonen.. Dvs att efter två år så skulle jag ialla fall köra med samma abonnemang även utan bindningstiden.
Skulle jag kört android skulle jag försöka få tag på en nexus one.. Då är man ju säker på att alltid få senaste mjukvaran när den finns tillgänglig![]()
Jag skulle vänta på nästa generation Android. Desire HD är många gånger mer intressant än den vanliga och med tanke på att Qualcomm (ryktesvis) redan börjat leverera dual-core Snapdragon så känns det lite som att just precis nu är helt fel tillfälle att köpa en Androidlur. Tidigt 2011 borde de börja sippra ut på marknaden.
mm batteritiden är nog så dålig med enkel snapdragon och man kan alltid vänta lite längre för att få bättre...
Vad gäller "gratis" telefoner så är det abonnemang +förhöjd månadsavgift för att få telefonen "gratis". Abonnemanget i sig ger lite subvention beroende på vilken operatör samt abonnemangsform man väljer.
mm batteritiden är nog så dålig med enkel snapdragon och man kan alltid vänta lite längre för att få bättre...
De flesta är så men med Tres Pott 499 får man ringa för alla 499 kr och, som många tidigare sagt, om man ändå ringer, sms:ar och surfar för den summan i månaden så är ju luren gratis.
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|