iPhone-app MC 2011 - rättningar önskas

Toppfarten på Yamaha YZFR-125 stämmer inte. Står toppfart 290 km/h.
Men vad jag minns så gick min bara i 135 km/h! ;)

Cool app :tummenupp

Ducati 1198 bild visar en 848. Står även vikt 171kg tankad men det borde väl vara torrvikt. Aja bra app iaf

ser bra ut, lite tråkigt att det inte står toppeffekten utan den strypta på 125orna men det gillas endån :tummenupp

Nu har man ju ett överskådligt sätt att nördarna ner sig i teknisk data på all pendeltågsresor! Perfekt:)

Riktigt kul att ni gillar appen. Och ja, det ha varit ett hästjobb att få in all info och bilderna. Kanske inte så konstigt att det blir lite fel här o där. Mycket att hålla reda på...

Fortsätt o leta och posta felen här så fixar jag det till en uppdatering så snart som möjligt. Enligt vissa så gillar jag ju arbete :)

/R

Grym App, har inte Apple själv men kollade på en bekants telefon.
Får nog överväga att sälja min själ till satan o byte min gamla Omnia om du inte vill knappa fram så den funkar till Symbian S60.
Mvh Per

Grym App, har inte Apple själv men kollade på en bekants telefon.
Får nog överväga att sälja min själ till satan o byte min gamla Omnia om du inte vill knappa fram så den funkar till Symbian S60.
Mvh Per

Symbian är tyvärr uteslutet. Men Windows Phone 7 och Android är inte alls omöjligt...

Imponerande! Respekt! :Bugar

S1000RR gör mer än 290 blås, men det kan vi ha som en liten hemlighet... :hihi

Uppdaterar du den här appen och gör den komplett så är du verkligen värd en plats i "hall of mc-fame" :tummenupp

Bmw k1300s är nog inte streetfighter. Mer touring, skulle iaf jag räkna den som.

Utöver det är appen kalas!

Last edited:
Lite kul med tio-i-topp gällande hastighet, hk mm.
Fast listan för snabbaste hoj stämmer inte tyvärr. Inte i verkligheten i alla fall, enligt tester alltså. Kan inte vad fabrikanterna anger från fabrik...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra