iPhone app - greatest road

XIII

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2010
Hoj
GSXR 1000 k4
Verkar riktigt vettig för att tipsa / hitta bra rundor

Lite få swe användare nu men det kan ju ändras ;)

Som sagt där ligger väl inte mkt utlagt nu men har potencial att kunna bli mkt användbart :)

Då va det installerat, dröjer en stund innan jag kan använda appen på riktigt men där fanns redan några rutter hemifrån :-)

kika lite på appen:) den verkar ju kanon:tummenupp frågan e bara hur snabbt batteriet på luren tar slut? har ju funderat på skaffa mig en hållare till iphonen. såg ett klipp där en hadde monterat på en laddare me. frågan e ju hur det går till o göra det? nån som har erfarenhet av det?

Ja användandet under körning kan ju bli en aning knepigt utan en hållare ;) sätta den på armen?

Hitta nyss en tråd på nya inlägg om du kikar där. Finns en hållare som e vatten tät mm som man kan sätta på styret... Finns plats så man kan ha laddare i me... Tänkte beställa en sån men funderade mest över hur man monterar laddare på hojjen o vart man snor strömmen från.

Hitta nyss en tråd på nya inlägg om du kikar där. Finns en hållare som e vatten tät mm som man kan sätta på styret... Finns plats så man kan ha laddare i me... Tänkte beställa en sån men funderade mest över hur man monterar laddare på hojjen o vart man snor strömmen från.

Man kan skaffa ett löst ciggtändaruttag samt en ciggplugg med USB kontakt sen bara koppla in efter tändningen...

Typ en sån här om man kapar sladden:
http://www.kjell.com/sortiment/el/b...-kontakter/ciggforlangningskabel-1-8-m-p39083

Last edited:
Okej.. Påsken tror jag drog ut på leveranstiden lite men nu har paketet kommit.
Kunde fint följa det via DHL kollinummer hela vägen, va i Sverige den 5:e och jag kunde hämta ut det i tisdags den 10:e.

Så långt allt bra. Ska strax montera :-)

Nya uppdateringen ger integrering med Navigon + förenklad inritning av rutter!
Fan börjar likna något nu :)

Hur koppla du in laddaren? Vart tog du ström från? Har en iphone laddare men på min cbr600rr finns det ju knappt nåt handtag så jag kan fästa min.. Vet inte hur jag ska lösa det.. Tacksam för tips!

Brukar finnas så man kan stoppa i det i hålet som är i bulten genom styrkronorna.

Brukar finnas så man kan stoppa i det i hålet som är i bulten genom styrkronorna.

Köpte en gängstång på Bauhaus, såga av i lämplig längd sen mutter i var ända, sen sitter den som berget. Svetsa gärna fast den övre muttern så slipper ni överraskningar. Ström tar man från batteriet med säkring på pluskabeln.

Back