iPhone 4 vs HTC Incredible S

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Lurar på att bli lurad och skriva upp mig på abonnemang och överbetala en telefon under lång tid.
iPhone 4 och HTC Incredible S kostar exakt lika mycket.
Jag vet att det finns trådar om Apple vs. Android osv osv, men jag tänkte höra med er som faktiskt har erfarenhet av båda två.
För/nackdelar?

Ni som vill och vet, ba kö på! :)

HTCn är helt ny och bräcker säkert ifånen. Men det ryktas ju om en ny ifån under juli.....

Ska du ha en lur nu så kör HTC. Funderar själv på den där. Väntar hela tiden på att nåt "mer" skall komma, men så kan jag ju inte hålla på i all evighet. Släpar runt på min gamla pulka (Hero) fortfarande.

Min Hero sopade igen för några veckor sen, då bytte jag abonemang och fick en Iphone 4. Tänkte pröva nåt nytt.

Nu är ju heron gammal men jag förväntade mig ändå mer av ajfånen.

Såhär tycker jag!

Iphone (4) - lätthanterad och simpel för dig som vill ha tillgång till telefon, sms, mail, väder, kartor, hyffsad kamera och så

HTC - Mer öppen att anpassa efter dina egna behov med bland annat widgetar. Den saknar inget av det iphone har vad jag vet. Dessutom slipper man Itunes som iphone måste synkas med.

Sen kan man ju jailbrejka Iphone men det har jag inte gjort.

Så det blir en androidlur nästa gång?

Min Hero sopade igen för några veckor sen, då bytte jag abonemang och fick en Iphone 4. Tänkte pröva nåt nytt.

Nu är ju heron gammal men jag förväntade mig ändå mer av ajfånen.

Såhär tycker jag!

Iphone (4) - lätthanterad och simpel för dig som vill ha tillgång till telefon, sms, mail, väder, kartor, hyffsad kamera och så

HTC - Mer öppen att anpassa efter dina egna behov med bland annat widgetar. Den saknar inget av det iphone har vad jag vet. Dessutom slipper man Itunes som iphone måste synkas med.

Sen kan man ju jailbrejka Iphone men det har jag inte gjort.

jag har haft HTC hd en längre tid och visst den funkar om man är villig att fippla lite.

nu har suget efter en iphone 4 el 5 kommit igång och funderar på att byta lur igen men inget säkert.

tycker till HTC så blir dom ju bara bättre och bättre på allt, iphone´s nackdel tycker jag är itunes.

Men likförbannat tycker jag att iphone 4 är grymt snygg och bättre format än min HTC hd.

får se, vill inte betala hejdlösa stålar när 5:an kommer..har aldrig fattat hur folk kan pröjsa 10k för en telefon ( el mer via abb )

Jag trivs helt ok med iPhone (3gs)
Men hatar iTunes och visst, den är ju rätt låst i o m att man ska pröjsa för allt om man inte har JB.
Dessutom har den rent förjävla ruttet ljud.
Däremot tycker jag att HTC:n ser ganska billig ut.
Faktiskt skitful.
Ja, kanske är hugget som stucket i slutändan.

Det finns ju en otrolig mängd andra Androidtelefoner förutom HTC's som börjar kännas gamla motför konkurenterna.

Ja det blir det nog. Iphonen är ju inte dålig men jag upplever HTC som bättre.

Däremot har iphonen bättre batteritid har jag märkt, och det uppskattar jag faktiskt! HTC hade lite väl lite kräm

Ja det blir det nog. Iphonen är ju inte dålig men jag upplever HTC som bättre.

Däremot har iphonen bättre batteritid har jag märkt, och det uppskattar jag faktiskt! HTC hade lite väl lite kräm

Back