powerglide
Glad amatör
Waze burrar inte i fickan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jävlar va gubbgrinigDen första och viktigaste appen är en app som hindrar Apple spionera på mig. iPhonen är ju i princip en burk som skickar information om användaren till Apple. Beskrivet i Apples integritetspolicy. Bara googla och läs. Och jag vet att Android inte är ett dugg bättre. Det här användaravtalet erbjöds jag av Google när jag klickade på Youtubeappen. Bara att godkänna om jag ville kolla Youtube: "Samtyck till att dina data samlas in, används, delas, och förs vidare, vilket omfattar men inte är begränsat till röst- och platsinformation" Dvs kontakter, samtalslistor, SMS, mail, foton och filmer, lyssna vad mikrofonen kan höra, vad kameran kan se, var jag befinner mig och hur jag förflyttar mig, allt är det fritt fram för Google att ladda hem. Och det är inte bara jag som reagerar, datainspektionen undrar just nu varför Handelsbankens SHB s app ska ha behörighet kolla kontakter och samtalshistorik på telefonen för att man ska kunna göra banktjänster hos SHB. Läs själv om Handelsbankens SHB s behörigheter på Android Market. Kollar du vilka behörigheter de appar du använder har? Men Apple och Google skyddar väl dina data? Inte speciellt , läs kommentarerna till den här artikeln.
http://www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/allmant/article3344756.ece
Waze burrar inte i fickan![]()
det skulle man kunna requesta då det e open source
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|