Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska man ha den till? Ser ut att vara för stor att ta med sig och ska man trots allt ha något med sig så lär den väl inte vara bättre än en laptop iaf?
Som en iphone fast större !! Om du hade en iphone skulle du garanterat vilja ha denna![]()
Jo, alla som känner sig "ofria" om dom får köra mer än en app åt gången köper säkert en!
Applesekten lever vidare. Tror jag hoppar över den där också.
Priset lär väl för övrigt stämma lika bra som med iPhone. 500 dollar om man tecknar ett abonnemang som kostar 3000 kr/månad i 4 år, eller 70 000 kr om man köper den utan.
Fast man får säkert mer kompisar om man har en och vänskap är ju ovärdelig så det kanske är en bra affär ändå.
När kommer I-toilet?
(I-dontgiveafuck...)
Tyckte den såg lite ball ut men sparar nog slantarna till en Macbook Pro i stället![]()
Jag är med dig på den.
Design har dom (nästan) alltid varit bra på
(Dom där vidriga halvgenomskinliga misstagen var en frisk fläkt när allt annat var grått, men fula var dom i alla fall)
Lite ball såg den ut, dock verkar den i klenaste laget om man ser den som dator, ser man den som en iPhone XXL så är den OK.
Men samtliga PC tablet's kan ju köra flera program samtidigt, vilket man ju är van från sin vanliga dator (oavsett mac/win/linux) så det tycker jag att man kan förvänta sig av en tablet.
Sen är det ju det där med att den är låst till appstore/iTunes, det suger ju gigantiskt, förvisso kommer det väl att finnas jailbreaks rätt snart, men bara att man ska behöva hålla på med sånt och riskera sin garanti är ju skamligt.
Gillar man Apple ska man istället köpa en Macbook, dom är ju slimmade som fan dom med, och f-n så mycket användbarare.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |