Ipad gen 1 VS gen 2

Haft en etta och har en två nu, märks faktiskt ingen skillnad. Gillade formatet på ettan bättre, tvåan är lite för tunn så phone pluggen går inte in hela vägen och knapparna fenkar sämre. Tvåan har dock kameror... Som jag aldrig använder. XD

Har inte 3G, kör personal wifi mot iphonen och det funkar skitbra!

Mitt råd? Köp en beggad etta för 1500:- och lägg fem papp till på hojen!

Fast då var det ju enorm eftersläpning på GPS signalen.

Näe, Paddan blir nog för stor för att vara bra som GPS, en 7" platta däremot skulle vara smutt...

Ja då funkar den som gps men blir för liten för att va rolig att surfa på. Känns som att jag hellre har en surfplatta jag kan surfa på då :gnissla

Fråga:
Macoteket säljer ut iPad 1 64 Gb Wi-Fi +3G för 5099:-
Tvåan har dom inget leveransbesked på.
Ska jag köpa ettan eller vänta?

Fråga:
Macoteket säljer ut iPad 1 64 Gb Wi-Fi +3G för 5099:-
Tvåan har dom inget leveransbesked på.
Ska jag köpa ettan eller vänta?

Vad hade du tänkt för tvåa annars? Jag är pryl galen så hade hellre tagit en tvåa med mindre minne, bara för att ha det senaste :gnissla

Vad hade du tänkt för tvåa annars? Jag är pryl galen så hade hellre tagit en tvåa med mindre minne, bara för att ha det senaste :gnissla

Jag hade tänkt mig en tvåa med 32Gb minne utan 3G, men jag är inte alls låst vid det.
Eftersom jag ofta har sönder saker som inte gör som jag vill så kanske det är bättre med en billigare etta?

Jag hade tänkt mig en tvåa med 32Gb minne utan 3G, men jag är inte alls låst vid det.
Eftersom jag ofta har sönder saker som inte gör som jag vill så kanske det är bättre med en billigare etta?

Va ju inte många hundringar en sån va billigare än en etta, så välj tvåan du!

Har en etta själv, och inge fel på den. Men i jämförelse med tvåan så är den ju inte riktigt lika rolig, så du lär bli mindre nöjd.

Va ju inte många hundringar en sån va billigare än en etta, så välj tvåan du!

Har en etta själv, och inge fel på den. Men i jämförelse med tvåan så är den ju inte riktigt lika rolig, så du lär bli mindre nöjd.

Haken är ju att ettan finns på hyllan men inte tvåan.

Ja va fan, jag va å klämde på en tvåa här om dagen, kan inte påstå att jag inte blev sugen. Min etta kändes inte riktigt lika najs längre :gnissla

Ja va fan, jag va å klämde på en tvåa här om dagen, kan inte påstå att jag inte blev sugen. Min etta kändes inte riktigt lika najs längre :gnissla

Ja, varför nöja sig med det näst bästa.
Får väl vänta på 2:an då.

Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år