Ip adress banned......ibland?

Du ser! Det går inte! Du kan inte! Du blir bannad! Jag kallar det för "Mattias-filter". Bra va? ;)

Tvärt om!!!!! Det är så mycket enklare då. Låt se.... MAVVE É DUM!!!! Se? Ingen åtgärd......... ;)

Seriöst: Skicka din fråga direkt till Mattias eller Swedie. Kan vara något fel i deras register

KAn ta det lite kort:

DHCP servern delar ut en IP adress som du har haft tidigare, Är denna adress upptagen så ges nästa adress i raden ut till dig. Har då denna adress blivit bannad så får du "IP adress ...."

Tror jag... :tummenupp

UrbanTiger skrev:
För mycket porrsurfande har gjort att du drabbats av ett sånnt där virtuellt server program som gör att du hostar en och annan porrsida utan att du vet om det.
Det enda botemedlet är att byta ut moderkortet och gå och bikta dig i kyrkan nästa söndag :fakta

glöm inte vigvattnet på tangentbordet! :)

Närrå, det är troligast som det står två posts upp :)

du e inte ensam om att vara bannad vid vissa tillfällen men ibland hjälper de ju inte ens å loga ut å starta om dumburken .
läg ner de där med att banna ip-adresser de blir bara besvärligt för dom som sitter här om ni vill ått nån enstacka person okej men se till att int andra som sköter sej drabbas!!!!!

P-son skrev:
KAn ta det lite kort:

DHCP servern delar ut en IP adress som du har haft tidigare, Är denna adress upptagen så ges nästa adress i raden ut till dig. Har då denna adress blivit bannad så får du "IP adress ...."

Tror jag... :tummenupp

Men det är endå en puttesnuttedutte liten risk att hans nya ip skulle vara bannat från just sporthoj.com

Freppa skrev:
Tvärt om!!!!! Det är så mycket enklare då. Låt se.... MAVVE É DUM!!!! Se? Ingen åtgärd......... ;)

Jag besitter ett oehört stort kunnande :mattias
*Bara inte i det jag verkligen nu vill kunna* :(

Fast allt går att lära sig :crash

Hare BRA Freppa.

750RR

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back