IoMTT 2022 livesändning

Riktigt nice! Har ju alltid varit strul med hur man ska kunna se eventet tidigare.

Nu börjar ångesten, för att inte vara där.
När pensionen infinner sig blir det nytt besök.

Man kanske skulle ta och investera i en Chromecast innan Svenska Rallyt, så man kan streama Rally/MotoGP/TT till TV'n och inte bara titta på laptopen.

Eller rekomenderar ni någon annan stream-mojäng.

Chromecast funkar fint?
Jag provade en tidig variant som funkade skitdåligt, gav bort den till en kollega som använde den men inte heller tyckte den funkade bra.

Har du testat att streama WRC med den?

Det var en av nackdelarna med den tidiga varianten, den funkade väl hyfsat med youtube och sånt, men så fort det var någon annan site med video tjafsade det.

Har flera st, streamar motogp, svt play, Youtube och tv via Telenors app utan problem. Kör både via fast nät hemma och mobil hotspot i stugan utan problem ?

Har flera st, streamar motogp, svt play, Youtube och tv via Telenors app utan problem. Kör både via fast nät hemma och mobil hotspot i stugan utan problem ?
Jag får väl prova igen helt enkelt, fast jag gillar inte googlekopplingen egentligen, men man får väl offra sin integritet lite i taget till förmån för enkelheten.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT