Iomtt 2006

Min mamma&pappa är där,men inte jag själv :tummenner :pangihuve :dummer VILKEN MISS!!!!!!!!!!!
Jag citerar min pappa:"att stå&beskåda när grabbarna passerade vid Bray Hill så var det nära att tårarna kom av ren chock".Ja säga vad man vill om landsvägsracing men har du inte sett Isle Of Man så har du garanterat missat nåt,galenskap eller manlighet ja vem vet,bara dom bakom styret........... :bow

SLADDVARNING skrev:
2209813 Min mamma&pappa är där,men inte jag själv :tummenner :pangihuve :dummer VILKEN MISS!!!!!!!!!!!
Jag citerar min pappa:"att stå&beskåda när grabbarna passerade vid Bray Hill så var det nära att tårarna kom av ren chock".Ja säga vad man vill om landsvägsracing men har du inte sett Isle Of Man så har du garanterat missat nåt,galenskap eller manlighet ja vem vet,bara dom bakom styret........... :bow
Ja, samma här, min föräldrar är också där. Fick ett SMS i morse om att det fanns 600 hojar på färjan över till ön.... Något sugen jag blev på att åka dit. :4skrika

För några år sedan hade jag fixat allt med transport och boende, men då visade det sig att det var Mull & Klövsjuka på ön, så tävlingen ställdes in. Så gjorde även vi med våran resa. Men ännu är det ju inte för sent :)
Ska bli kuligt att se alla bilderna därifrån.

Enligt säkra källor så har John McGuinness med flera ca 260km/h i botten av Bray Hill!!!!! :bow

Fort gick det, nytt banrekord av John McGuinness

Time
1 48 52.06

Fastest Lap
17mins 41.71 secs

Speed
127.933 mph

Någon som vet vad som hände Matrin Hamberg i TT superbike på lördag?
Han bara försvann mellan mellan Bungalow och Cronk ny mona på andra varvet. Kan inte varit något allvarligt då han körde superstock igår och blev 43:a.

Läste på realroadracing.com att den japanska åkaren Jun Maeda som kom sexa förra året i senior TT har avlidit av sina skador som han ådrog sig i måndags på träning.

ake1100 skrev:
2216459 Någon som vet vad som hände Matrin Hamberg i TT superbike på lördag?
Han bara försvann mellan mellan Bungalow och Cronk ny mona på andra varvet. Kan inte varit något allvarligt då han körde superstock igår och blev 43:a.

Tro det eller ej men han fick bensinstopp.

Vad är fel i den här tråden? Heliacs inlägg dyker upp med jämna mellanrum och toppar tråden.

Swedie?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...