Invite till Torrentleech?

Piratetorrents.nu kör öppen reg för att släppa in folk från swebits.

Kan tillägga:
Freeleech & Dubbelt upp
Freeleech och Dubbelt upp är aktiverat.
5 dagar, 3 timmar, 26 minuter och 15 sekunder kvar

FAAN ja han inte med, nu behöver man en inbjudan, jag har snabb lina å sköter mig alltid! vill du bjuda in mig?? :tummenupp

// Andreas

FAAN ja han inte med, nu behöver man en inbjudan, jag har snabb lina å sköter mig alltid! vill du bjuda in mig?? :tummenupp

// Andreas

Har ett nyskapat konto på PirateTorrents som jag inte har användning av.

Den som vill ha det kan skicka pm så ger jag bort kontot.

TTI mot en TL

Shena!
Jag har en TTI inv som jag gärna byter mot en TorrentLeech inv.
Ha de!

Hallå, jag gör som många andar också, söker efter en invite till torrentleech... Jag skulle vara väääldigt tacksam om någon kunde skicka över en invite, vi kan säkert komma överens om något om du är ute efter något du med!

Ta hand om er!

Söker konto till IPT eller Sceneaccess.. Sköter jag mig inte så får du hojen.
Pma!!

IPT har inte så mycket svenskt innehåll. Vilka sidor har mer/mycket, musik och barnfilm speciellt.

Vad har dom?
Söker en till filmsida till.
Har en invite på TL som jag kan tänka mig att byta mot en BRA filmsida.

Mycket.
Kollar man på genre 'Movies' (Dvdr, HD, xvid, mp4, xxx, kidz, packs, non-english, 480p) så finns det 78000 torrenter.

Känns som en USA sida.

Jag saknar Softmupparna :'(

Om nån har en invite till övers så tar jag gärna en jag med. Som retur kan jag väl erbjuda en racingfor.me invite.

PM:a...

Haha... Chansen e väl lika med noll men även ja söker me ljus å lykta efter invite till TL... Som grädde på moset (mitt eget då) så har ja inte ett dugg å byta bort...

Jag har 2 stycken till TL. Vill ha en trisslott.

Kan också erbjuda en invite till TL men den som får den får fan seeda lite... :) Skicka mailadress på pm.

Back