Invite racingfor.me

Jag gör ett nytt försök. Har enorma problem att hitta WSBK och diverse gamla race. E.n invite hade varit guld. Kan tom betala lite för det om det skulle behövas.
Skicka gärna PM isf.
Tack på förhand!

Skickat från min A0001 via Tapatalk

Är det fler som har problem med att r4me inte skickar ut invitesen till er mail? Har haft 2st som har skickat till mig men inga av mailen har kommit fram.

Är det fler som har problem med att r4me inte skickar ut invitesen till er mail? Har haft 2st som har skickat till mig men inga av mailen har kommit fram.

Deras mail-server hänger sig rätt ofta och behöver startas om, ett problem de haft i flera år. Är bara testa igen och igen, man kan skicka om samma invite hur många gånger man vill

Skulle också vara intresserad av en invite om det går att lösa på något sätt.

En 5hunka på swish så styr vi upp en invite hahaha Det tråkiga med dom som fått invite tidigare som sagt är ju att dom inte tankar nått alls.... 0 kbit upp och 0 kbit ner...

Någon vänlig som har en invite? Har tidigare gett bort mina invites o nu kommer jag ej in på mitt konto av någon anledning...

Är det nån som har en invite liggandes tro, det skulle va grymt

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Funkar det än alltså , ska kolla ikväll om jag har nån kvar men troligen inte då det är länge sen jag var där

Väcker liv i en gammal fråga nu när MotoGP är spännande på riktigt. Har någon en invite över?

Eftersom jag är en sådan hedersknyffel o dessutom smiskat b*jset ur dig i minimoto så ska jag skicka dig en invite
:krama
PMa mig en mail-adress så löser jag det kompis!

Eftersom jag är en sådan hedersknyffel o dessutom smiskat b*jset ur dig i minimoto så ska jag skicka dig en invite
:krama
PMa mig en mail-adress så löser jag det kompis!

Du dök dessutom upp på Anderstorp med barnvagn som alibi för att slippa racea mot mig :D

(vilket var en jäkla tur för du hade kört klart passet innan jag kommit ett varv...)

PM kommer :)

Hej alla racers. Undrar om någon kan vara schysst att ge mig en invite till race**r.me?
Hade uppskattats oerhört mycket.

Ha det bäst :)

Hej
Jag har efter många år på racingfor.me gjort något konstigt för jag kommer inte in nu, och det går inte reseta lösenordet. Jag undrar om någon vänlig själ kan ge mig en ny invite?
Mvh
Daniel

Tjenare! Inte råkar någon ha en Invite så jag skulle kunna följa med racingen? ?

Är det fler som inte kommer in på racingfor.me? Jag får upp den här bilden både på mobil och dator.Screenshot_2024-08-06-10-03-25-676_com.android.chrome.jpg

Bifogat

• Screenshot_2024-08-06-10-03-25-676_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-08-06-10-03-25-676_com.android.chrome.jpg
    525 KB · Visningar: 3
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT